اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

همزمان با «روز زمین»

حماس بر حق ملت فلسطین در سرزمین خود تاکید کرد

دفتر امور آوارگان جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت «روز زمین» بر حق ملت فلسطین در سرزمین خود تاکید کرد.

حماس بر حق ملت فلسطین در سرزمین خود تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر امور آوارگان جنبش حماس در بیانیه خود اعلام کرد: ملت فلسطین حق دارد که در سرزمین خود باقی بماند و تمامی اراضی اشغالی 48 و 67 را از دشمن صهیونیستی باز پس گیرد.

در این بیانیه آمده است: اشغالگری نمی تواند توجیهی برای دست اندازی های صهیونیست ها به زمین‌ها فلسطینیان و شهرک سازی بر روی این زمین ها و کوچاندن مالکان اصلی آنها باشد.

حماس در این بیانیه تاکید کرد: انتفاضه فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 48 در روز سی ام مارس سال 1976 نشانگر مخالفت آنان با طرح های صهیونیستی در زمینه غصب زمین هایشان و یهودی سازی آنها است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در بخش دیگر این بیانیه آمده است:« ملت فلسطین این سالروز عظیم را زنده نگه می دارد، در این روز دلاورمردان فلسطینی با خون پاک خویش باشکوه ترین ایثارگری ها را در دفاع از سرزمین و مقدسات خود خلق کردند.»

دفتر امور آوارگان حماس همچنین تصریح کرد:« این مناسبت سرآغاز شکل گیری مرحله تازه ای از رویارویی با دشمن صهیونیستی با شیوه های نوین یعنی انتفاضه های مردمی است و پایبندی ما به مقاومت مسلحانه در مرحله کنونی و تغییر موازین رعب و وحشت در منازعه با اسرائیل را به تصویر می‌کشد.»

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول