اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 قم خبر داد

نصب روزانه بیش از 2200 چادر مسافرتی در بوستان‌ها

شهردار منطقه 3 قم از نصب روزانه حدود 2 هزار و 220 چادر مسافرتی در بوستان‌های این منطقه خبر داد و گفت: به منظور افزایش اقامت زائران و نیز رفاه حال مسافران، دو بوستان تلاش و امام علی(ع) در نوروز امسال به بهره‌برداری رسید.

نصب روزانه بیش از 2200 چادر مسافرتی در بوستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز 92 اظهار داشت: به منظور رفاه حال زائران و خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران، نیروهای شهرداری در سه شیفت کاری به صورت آماده‌باش هستند.

وی افزود: در بوستان‌های سطح منطقه اقامتگاه موقت برای زائران در نظر گرفته و سعی شده مایحتاج آنها تأمین شود؛ ضمن اینکه آبگرمکن خورشیدی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و علائم راهنمایی زائران نیز در بوستان‌ها نصب شده است.

شهردار منطقه 3 قم همچنین از نصب 900 تا 2 هزار و 220 چادر به صورت روزانه در بوستان‌های منطقه 3 خبر داد و افزود: برای کنترل ترافیکی خیابان‌های منتهی به بوستان‌های مسافرپذیر، تدابیر لازم اندیشیده شده است.

ترکمن با اشاره به بهره‌گیری از امکانات موجود در سطح منطقه برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران عنوان کرد: در برخی بوستان‌ها برای اسکان موقت زائران کمپینگ ‌موقت ایجاد شده که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وی، حمل زباله‌های ستادهای اسکان و مدارس، رنگ‌آمیزی بوستان‌ها، نصب 8 هزار آویز و بنر اطلاع‌رسانی و پاسداشت ایام فاطمیه و نصب قبله‌نما در بوستان‌ها را از دیگر اقدامات شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به زائران برشمرد.

شهردار منطقه 3 قم همچنین از احداث دو بوستان تلاش و حریم بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: بوستان تلاش با مساحت 17 هزار متر مربع و با هزینه 2 میلیارد ریال ساخته شده است؛ ضمن اینکه بوستان حریم بزرگراه امام علی(ع) نیز در مساحت 80 هزار متر مربع احداث شده و هرکدام شامل دو باب نمازخانه و دو باب سرویس بهداشتی است.

ترکمن عنوان کرد: در بیشتر بوستان‌ها وسایل تندرستی و بازی کودکان مهیا شده است؛ ضمن اینکه برخی بوستان‌ها مجهز به سیستم صوتی شده‌اند.

وی در پایان از مجهز شدن دو بوستان بزرگ فدک و بنیادی به زمین چمن مصنوعی فوتبال خبر داد و از شهروندان و زائران خواست پیشنهادات یا انتقادات خود را با سامانه 137 شهرداری و شماره پیامک 3000144193 شهرداری منطقه 3 در میان بگذارند.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول