اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی:

مدیریت جمهوری اسلامی مدیریت قلب جهان اسلام است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: مدیریت جمهوری اسلامی، مدیریت قلب جهان اسلام است، بنابراین باید فردی اصلح در این جایگاه قرار گیرد.

مدیریت جمهوری اسلامی مدیریت قلب جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار عبدالله ویسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمانشاه اظهار کرد: جمهوری اسلامی امانتی الهی است، چرا که برای برقراری این حکومت خون جوانان بسیاری ریخته شده است.

ویسی با بیان اینکه دشمن ایستادن ملت ایران بر قله‌های ترقی را بر نمی‌تابد و در راه تضعیف ایران دست به هر کاری می‌زند، با اشاره به انتخابات پیش‌رو ادامه داد: مردم باید بار دیگر با حضور در انتخابات دشمنان را دچار حیرت و نگرانی کنند و در این سال با ایستادن در مقابل حوادث خارجی دشمنان، حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رهبران این انقلاب مردم را در عرصه‌های مختلف به درستی هدایت کرده‌اند و مردم نیز برای طی این مسیر همیشه تابع رهبرانشان بوده‌اند، به جنگ نرم اشاره کرد و افزود:‌ جنگ نرم نبرد اراده‌هاست و اراده پولادین نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران در عرصه‌های مختلف توانسته است موجبات موفقیت ملت ایران را ایجاد کند.

ویسی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، اما ملت ما با وجود توانمندی‌هایی که دارد با شاخص‌گذاری‌های هوشمندانه و به موقع توانسته‌ است تمام چالش‌ها را به فرصت و موفقیت تبدیل کند، خاطر نشان کرد: ایران کشوری ارزشی و توانمند است؛ دشمن به طرق مختلف و با ایجاد حب و بغض، شک و تردید و غیره می‌خواهد که ملت ایران راه و راهنما را گم کند، اما ‌مردم ایران باید با حضور حماسی خود در انتخابات مدیران خدوم، خداترس، متعهد به قرآن، متخصص و دانا، دارای بینش و تحلیل انتخاب کنند، چرا که کرسی قدرت با لغزش و خطر همراه است و مدیر باید کشش این موضوع را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت جمهوری اسلامی ایران مدیریت قلب جهان اسلام است، بنابراین باید فردی اصلح در این جایگاه قرار گیرد، عنوان کرد: باید این امانت الهی را به شخصیتی بسپاریم که توانایی حفظ آن را داشته باشد؛ دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است و این شکاف از ابزار راهبردی دشمن علیه نظام است. دشمن می‌خواهد با اختلاف و تفرقه در بین حاکمیت و نظام مشروعیت و مقبولیت نظام را زیرسؤال ببرد، اما به حول و قوه الهی هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

ویسی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از مقبولیت نظام است و این حضور می‌تواند، تهدیدی برای دشمن و باعث مصون ماندن نظام از خطرات باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی ممکن است تحریم‌ها و تهدیدات دشمن علیه ایران بیشتر شود، بنابراین حضور مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات پیش‌رو چون سلاحی هسته‌ای است که می‌تواند ملت ما را از گزند مشکلات در امان بدارد.

وی با تأکید بر اینکه نباید گذاشت که هدف انقلاب گم شود، گفت:‌ اگر امروز ملت ایران هنوز ایستاده است؛ به خاطر این است که راه و راهنما را گم نکرده و دشمن را به خوبی می‌شناسد.

ویسی در پایان متذکر شد: تهدیدات نظامی بحران سازه‌های مختلف، افزایش تحریم و فشار، تسخیر اندیشه و افکار جوانان از طریق رسانه‌های مختلف، ایجاد رعب و وحشت، یأس و ناامیدی در جامعه اهداف و برنامه‌هایی است که دشمن در سال 92 آن را دنبال خواهد کرد، بنابراین ملت ایران باید مثل گذشته برای ایجاد شرایطی خوب مشکلات را تحمل کنند و برخوردی آگاهانه و هوشیارانه با این مسائل داشته باشند.

انتهای پیام/20700/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول