اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

تحقق پیام رهبری نیازمند همکاری همه مردم و مسئولان است

امام جمعه شاهرود با اشاره به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کرد: تحقق پیام رهبری نیازمند همکاری همه مردم و مسئولان است و باید به خوبی در این راه گام برداشت.

تحقق پیام رهبری نیازمند همکاری همه مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمود ترابی امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان شاهرود به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف آن اشاره کرد و بیان داشت: باید همه ملت ایران دست به دست هم دهند تا به هدف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی گفت: با بررسی معنای لغوی واژه «حماسه» مشخص می‏شود که تقدس این واژه و ویژگی‏های حماسه چیست و باید به این مفاهیم توجه کرد.

امام جمعه شاهرود اظهار کرد: «حماسه» در متون مختلف به معنای شدت و صلابت به کار رفته است و همچنین حماسه به معنی شجاعت و صلابت در دین یا میدان جنگ به کار می‏رود.

ترابی بیان کرد: حماسه در ارتباط با عظمت هر چیز یا هر کاری مانند شخصیت‏های حماسی به کار برده می‏شود.

وی تصریح کرد: امسال همه مردم و مسئولان باید بسیج شوند و در مسیر تقویت تولید ملی و بهبود شرایط اقتصادی جامعه که نیاز اساسی امروز است، گام بردارند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به پاره‏ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان را یک ضرورت مهم توصیف کرد که در همه حال باید مد نظر قرار گیرد.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و سخنرانی ایشان در جمع زائران حرم امن رضوی پرداخت و گفت: در هر حال و شرایطی، سخنان رهبری فصل‏الخطاب همه امور است و همواره باید به این مسئله توجه داشت.

وی با بیان اینکه در برهه حساس کنونی همه باید سخنان ولی امر مسلمین جهان را آویزه گوش خود کنند و تابع محض ولایت باشند، گفت: رهبر فرزانه کشورمان در سخنان ارزشمند خود، به نکات مهمی اشاره فرمودند که در همه حال راهگشای مشکلات امروز کشور است.

انتهای پیام/2249/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول