اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

شعار مقام معظم رهبری یک ابلاغیه و دستور الزامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» یک ابلاغیه و دستور از ناحیه معظم‌له به شمار می‌رود.

شعار مقام معظم رهبری یک ابلاغیه و دستور الزامی است

علیرضا جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه عمل به این دستور و تبعیت از آن الزامی است و اعتقاد داریم که همه باید در سال جدید به آن استناد کنیم، اظهار داشت: کاربرد کلمه حماسه بر این دو مقوله ضمن تأکید، نشان می‌دهد که تحقق این دستور به همت بالاتری از جهاد و تلاش‌های روزمره نیاز دارد.

انتخابات ریاست جمهوری نقطه عطف تحقق حماسه سیاسی

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: برای تحقق این دو موضوع به ویژه حماسه سیاسی باید با عزمی سترگ و تلاشی فراتر از پیش، گام‌های استوار و محکمی برداشت تا مطلوب حاصل شود.

جمشیدی، انتخابات ریاست جمهوری را نقطه عطف و مهم‌ترین گام، برای به ثمر نشستن حماسه سیاسی در کشور قلمداد کرد و افزود: دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و باید بسان گذشته عرصه را برای شرکت حداکثری ملت فهیم ایران زمین مهیا ساخت تا بتوان از این پیچ تاریخی و حساس پیش‌رو، سربلند و پیروز عبور کرد.

گلستان تمامی توان خود را برای خلق حماسه سیاسی به کار خواهد بست

وی خاطرنشان کرد: استاندار گلستان نیز به عنوان مجری انتخابات در دو انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، تمامی توان خود را برای خلق حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها به کار خواهد بست.

جمشیدی با اشاره به آغاز کار ستاد انتخابات استان از یک ماه قبل از جدول زمان‌بندی ارائه شده، عنوان کرد: ما براساس ابلاغ و اهمیت مقوله انتخابات از یک ماه قبل از 21 فروردین‌ماه زمینه‌های کاری ستاد انتخابات در استان را مهیا ساخته‌ایم.

وی یادآور شد: از 20 فروردین‌ماه با صدور احکام برای کمیته‌های زیرمجموعه، ستاد انتخابات عملاً وارد فاز اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی مهم‌ترین کار نظام برگزاری انتخابات است، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به اهمیت این مقوله و تأکیدات مقام عظمای ولایت، بسان گذشته، تعامل و  همکاری با ستاد اجرایی انتخابات استان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

جمشیدی تصریح کرد: مهم‌ترین کار ستاد انتخابات در سطح کشور و استان، برگزاری آبرومندانه، صحیح و سالم انتخابات ریاست جمهوری اسلامی است.

اخذ رتبه اول برگزاری انتخابات کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی

وی با اشاره به تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی استان در انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تعامل مناسب این دستگاه‌ها به همراه تلاش ستاد اجرایی موجب شد تا استان رتبه اول برگزاری انتخابات در سطح کشور را از آن خود کند.

جمشیدی متذکر شد: انتظار داریم در اجرای این مأموریت سنگین، وسیع و پیچیده انتخابات، همه دستگاه‌ها نهایت همکاری را با مجریان انتخابات در استان به عمل آورند.

مدیریت بحران گلستان از توان و تدبیر مدبرانه‌ای برخوردار است

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نقشی برای مدیریت بحران استان نیز در این حماسه‌آفرینی متصور هستید، بیان داشت: مدیریت بحران استان می‌تواند با تدبیر مناسب خود و بکارگیری برنامه‌های پیشگیرانه بلایای طبیعی در ایجاد آرامش شهروندان نقش‌آفرینی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برداشت من این است که مدیریت بحران استان از توان و تدبیر مدبرانه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود به سهم خود ایفای نقش کند.

جمشیدی در پایان با آرزوی سالی خوش برای هم‌استانی‌های گلستانی ابراز امیدواری کرد که استان گلستان به عنوان استانی ولایتمدار در حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ ایران نقش برجسته‌ای و ملموسی ایفا کند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول