اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: بازداشت نمایندگان فلسطین هرگز فعالیت‌های مبارزاتی آنان را متوقف نمی‌کند

جنبش حماس اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت 5 تن از رهبران و اعضای این جنبش و نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین در شهر الخلیل را به شدت محکوم و آن را اقدامی جنایتکارانه خواند.

حماس: بازداشت نمایندگان فلسطین هرگز فعالیت‌های مبارزاتی آنان را متوقف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، جنبش حماس بازداشت 5 تن از رهبران و اعضای این جنبش در الخلیل از جمله «محمد جمال نتشه»، «عبدالخالق نتشه» و « امجد حموری» را محکوم کرد و خواستار تحرک فوری به منظور توقف چنین جنایت هایی شد.

حماس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ما در جنبش حماس جنایت‌های خودسرانه دشمن صهیونیستی علیه رهبران و شخصیت های برجسته فلسطینی اعم از بازداشت، حمله به منازل و ایجاد ترس و وحشیت در میان شهروندان را به شدت محکوم می کنیم و مسئولیت کامل جان و سلامت این افراد را متوجه دشمن صهیونیستی دانسته و آن را از عواقب و پیامدهای ادامه جنایت ها علیه رهبران و چهره های برجسته و معتبر فلسطینی بر حذر می داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر تاکید می کنیم که بازداشت نمایندگان فلسطینی هرگز نمی تواند موجب توقف فعالیت های مبارزاتی آنان شده و عزم و اراده آن ها در دفاع از حقوق و اصول ملت فلسطین و مقدسات آن را تضعیف کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس در بیانیه خود از تمامی ملت فلسطین و گروه ها و جریان های ملی و اسلامی آن خواست به طور واحد و یکپارچه به مقابله با طرح ها و جنایت های دشمن صهیونیستی برخیزند.

از سوی دیگر، این جنبش آزادی شیخ «نایف رجوب» نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را پس از 6 ماه بازداشت موقت در زندان های دشمن صهیونیستی و 5 مرتبه تمدید بازداشت موقتش به تمامی ملت فلسطین و نمایندگان و اسرای فلسطینی تبریک و تهنیت گفت.

حماس از سازمان های مدافع حقوق بشر و پارلمان های بین المللی و آزادگان جهان دعوت کرد جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نمایندگان آن را برملا و از تکرار آن جلوگیری کنند و دشمن صهیونیستی را به منظور آزادی اسرای فلسطینی به ویژه نمایندگان اسیر تحت فشار قرار دهند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول