اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

تشکیل معاونت زائرین موجب تسهیل خدمات دهی به مسافرین شد

فرماندار قم گفت: ستاد تسهیلات زائرین استان تاکنون عملکرد چشمگیری در اطلاع رسانی به مسافرین نوروزی داشته است.

تشکیل معاونت زائرین موجب تسهیل خدمات دهی به مسافرین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، اسماعیل زارعی کوشا با تاکید بر افزایش سطح خدمات رسانی به زائرین در نوروز 92 اظهار داشت: در نوروز 92 با بسیج خدمات تمام دستگاه‌های استان و فعالیت معاونت زائرین استانداری و ستاد تسهیلات زائرین، شاهد طی روند رو به رشدی در میزبانی از زوار کریمه اهل بیت سلام الله علیها بوده‌ایم.

وی با اشاره به افزایش مسافرین نوروزی در قم نسبت به سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: معمولا در سال‌های گذشته با آغاز دور دوم و سوم سفرهای نوروزی، جمعیت کمتری راهی قم می‌شدند اما امسال با افزایش سفرها به شهر مقدس قم در دور دوم سفرها روبه رو بودیم.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه قم آماده میزبانی از مسافرین در دور سوم تعطیلات نوروزی است گفت: کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائرین تاکنون فعالیت‌های خوبی انجام داده‌ و این روند تا پایان تعطیلات ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مشکل خاصی در روند خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی رخ نداده است گفت: پاسخگویی مناسب و شایسته به زائرین کریمه اهل بیت سلام الله علیها در پایگاه‌های ستاد تسهیلات همچنان ادامه دارد.

زارعی کوشا با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند ستاد تسهیلات در اطلاع رسانی به زوار تصریح کرد: تاکنون وضعیت اطلاع رسانی بسیار خوب بوده و با نصب بنرها و استقرار ایستگاه‌های اطلاع رسانی، کمیته اطلاع رسانی و ستاد خبری عملکرد چشمگیری در مجموعه ستاد داشته‌اند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول