اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

بازی حساسی در برابر استقلال داریم/نتیجه قابل پیش‌بینی نیست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با استقلال حساسیت‌های خاص خود را دارد و نتیجه به دست آمده در این دیدار به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست.

بازی حساسی در برابر استقلال داریم/نتیجه قابل پیش‌بینی نیست

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از روز سوم فروردین تمرینات تیم سپاهان از سر گرفته شد، روز گذشته نیز بازیکنان ملی‌پوش به تیم ملحق شدند.

وی با اشاره به وضعیت آمادگی مطلوب بازیکنان سپاهان برای دیدار با تیم استقلال بیان کرد: بازیکنان سپاهان برای رویارویی با تیم استقلال آماده هستند و روز جمعه به تهران سفر می‌کنیم تا روز شنبه برابر استقلال صف‌آرایی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: جدال دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا هر تیمی برنده این بازی باشد، فینالیست شده و یک گام به قهرمانی نزدیک می‌شود.

وی ادامه داد: نتیجه این دیدار قابل پیش‌بینی نیست، اما تیم سپاهان برای غلبه بر تیم استقلال آماده است و بازی خوبی را برابر این حریف به نمایش می‌گذاریم.

خوروش به وضعیت مصدومیت خلعتبری نیز اشاره کرد و گفت: کادر پزشکی تیم در روزهای گذشته این بازیکن را زیر نظر داشته و به نظر نمی‌رسد برای همراهی سپاهان مشکل خاصی داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول