اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل مازندران:

افزایش 3 میلیونی تردد در مازندران/نقاط ترافیکی مازندران رصد می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: 3 میلیون تردد بیشتر از سال گذشته در مازندران ثبت شد.

افزایش 3 میلیونی تردد در مازندران/نقاط ترافیکی مازندران رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید نصرالله نژاد صبح امروز در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران گفت: تصادفات جاده‌ای که در حال حاضر در سطح استان مازندران مشاهده شده، مربوط به خودروهای شخصی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران تأکید کرد: استفاده از خودروهای شخصی جزو تأکیدات ستاد تسهیلات سفر استان مازندران قرار گیرد.

وی با اشاره به تلفات ثبت شده 600 نفری در سطح جاده‌های استان مازندران بیان داشت: تنها یک درصد از تلفات جاده‌های ثبت شده در مازندران مربوط به اتوبوس، مینی‌بوس و حمل و نقل عمومی است.      

این مسئول در ادامه به جابه‌جایی بیش از 2 میلیون و 944 هزار و 900 نفر مسافر در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: تردد در سطح استان مازندران نسبت به سال گذشته بیشتر شد.

نصرالله‌نژاد در ادامه از برنامه‌ریزی برای کنترل ترافیک به صورت دیجیتال در سطح استان مازندران خبر داد و بیان داشت: با تهیه نرم‌افزاری همه جاده‌های استان مازندران تحت کنترل قرار می‌گیرد و با قابلیت‌های این نرم‌افزار همه نقاط ترافیکی استان مازندران به عینه قابل مشاهده است.

وی در ادامه به افزایش میزان تردد در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: بیش از سه میلیون تردد اضافه‌تر از سال گذشته در داخل استان مازندران ثبت شد.

انتهای پیام/86004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول