اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

سومین فرماندار شهرستان گرمه معرفی شد

طی آیینی سومین فرماندار شهرستان گرمه از توابع استان خراسان‌شمالی معرفی شد.

سومین فرماندار شهرستان گرمه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر انقلاب‌اسلامی گفت: بی‌تردید حضور پرشور مردم در انتخابات امسال بار دیگر نقشه دشمنان این مرز بوم نقش بر آب خواهد شد.

سیف‌الله مطلبی حماسه اقتصادی را شکست کامل توطئه های دشمن با اتکا بر منابع داخلی و تمرکز بر الگوهای اسلامی و جلوگیری از اسراف و تبذیر دانست و اظهار کرد: نامگذاری سال‌ها توسط معظم‌له موجب اقتدار و عزم راسخ ملت ایران در مواجهه با دشمنان و همچنین وحدت کلمه و همدلی ملت ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات 24 خرداد امسال، انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای ملت و کشور است، افزود: باید همه تلاش کنیم با بسیج دستگاه‌های اجرایی و مردم، شاهد حضور پرشور مردم و خلق حماسه‌ سیاسی شویم.

مطلبی با تاکید بر لزوم تلاش برای کاهش و قطع نیاز به کالاهای خارجی و وارداتی، تصریح کرد: حماسه اقتصادی زمینه‌های ارتقاء کیفیت تولید و افزایش بهره‌وری و کاهش واردات کالاهای خارجی و بهبود تراز مالی کشور  را فراهم می‌سازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی با تقدیر و تشکر از منصور درتومی فرماندار سابق و علی‌پور به عنوان سرپرست، علی ظفری را به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان گرمه معرفی و بر ایجاد امنیت و جلوگیری از تبعیض و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

انتهای پیام/63001/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول