اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 60، 66، 74 و 96 کیلوگرم

4 کشتی‌گیر قمی در انتخابی اصلی تیم ملی به روی تشک می‌روند

چهار کشتی‌گیر قمی برای حضور در مرحله اصلی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان اعزامی به رقابت قهرمانی آسیا و جهان مجوز گرفتند.

4 کشتی‌گیر قمی در انتخابی اصلی تیم ملی به روی تشک می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به حضور چهره‌های متعددی از کشتی قم در مراحل اصلی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی مختلف کشورمان به نظر می‌رسد سال 1392 سال پرکاری برای کشتی استان قم باشد.

بعد از سال‌ها درخشش کشتی‌گیران قمی در رشته کشتی فرنگی، امسال چند کشتی‌گیر قمی در رشته کشتی آزاد نیز مجوز حضور در مراحل اصلی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد نوجوانان و بزرگسالان را به دست آورده‌اند تا پیشرفت‌های کشتی قم ادامه یابد.

در نخستین روزهای سال شرکت در مسابقات مرحله اصلی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان مطرح بوده، مسابقاتی که طی آن قرار است مدعیان عضویت در تیم‌های ملی جوانان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان در هفته اول اردیبهشت ماه با یکدیگر رقابت کنند.

به همین منظور رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور که در اسفند ماه سال 1391 برگزار شد و در آن چهره‌های مطرحی از استان‌های مختلف حضور داشتند، یکی از مهم‌ترین مراحل انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد و کشتی‌گیران قمی نیز در آن درخشش قابل توجهی داشتند.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان و همچنین کمیته فنی فدراسیون کشتی بر آن رقابت‌ها نظارت جدی و دقیقی داشتند و علاوه بر برترین‌های اوزان مختلف، برخی چهره‌های مستعد از نظر فنی را نیز در لیست دعوت شده‌ها به انتخابی اصلی جای داده‌اند.

بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی قرار است این مرحله انتخابی تیم ملی روزهای چهارم تا ششم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و در خانه کشتی شماره دو این شهر به انجام برسد.

بدین ترتیب کشتی‌گیران قمی در اوزان 60، 66 ،74 و 96 کیلوگرم باید در این انتخابی به مصاف حریفان خود رفته و شانس خود را برای راهیابی به تیم‌های ملی اعزامی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به مسابقات جهانی و آسیایی سال 2013 بیازمایند.

مهدی مرادحاصلی دارنده مدال از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور، مهدی عطارد از چهره‌های جوان و آینده‌دار کشتی قم، امیرحسین مولایی با سابقه کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین حسین فتحی‌زاده فرنگی‌کار سنگین وزن قم چهره‌هایی هستند که در این انتخابی به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم به روی تشک خواهند رفت.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول