اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

راهیابی 14 قایقران گیلان به اردوی تیم ملی آب‌های آرام

رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: 14 قایقران ملی‌پوش زن و مرد گیلان از هشتم فروردین جاری در هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام حضور می‌یابند.

راهیابی 14 قایقران گیلان به اردوی تیم ملی آب‌های آرام

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حسن خسته‌بند امروز در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان در این شهرستان، با تبریک سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی، اظهار کرد: با آغاز سال جدید و در ادامه تمرینات مستمر و منظم، هفتمین مرحله اردوی تیم‌های ملی آب‌های آرام کشور در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این نفرات پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی در اسفند 91 با انتخاب کادر فنی به مرحله جدید اردو راه‌ یافته بودند.

به گفته رئیس هیئت قایقرانی گیلان، پاروزنان تیم ملی آب‌های آرام کشورمان خود را برای حضوری موفق و کسب مدال در کاپ‌های جهانی آماده کرده و با نزدیک شدن به این رقابت‌ها تمرینات فشرده و تخصصی خود را زیر نظر مربیان دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی ملی پوشان آب‌های آرام مردان بزرگسال کشورمان در رشته کایاک از روز پنج شنبه هشتم فروردین ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود و تا 28 فروردین جاری ادامه می‌یابد.

خسته‌بند، زمان برگزاری اردوی تیم ملی مردان جوانان، کانوکانادایی بزرگسالان و بانوان را نیز از 10 فروردین تا 30 فروردین جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از اردو ایرج اقلیمی از گیلان به عنوان مدیر تیم‌های ملی و سرمربی حضور دارد، خاطرنشان کرد: حسین ملکی سرمربی تیم کایاک جوانان، الیاس اقلیمی از گیلان سرمربی تیم کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک تیم بزرگسالان، علی جمشیدی مربی کایاک تیم جوانان، آیگون پژوهش از گیلان و الهه خوارزمی نیز مربیان تیم بانوان حضور دارند.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان با اشاره به حضور 14 پاروزن گیلانی در این مرحله از اردوها، یادآور شد: رحمت قادری، سعید فضل‌اولی، علی آقا میرزایی و رضوان بهجتی از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان در تیم ملی کایاک آقایان بزرگسال حضور دارند.

وی افزود: محسن سعادت‌خواه از گیلان به همراه دیگر نفرات در تیم ملی کایاک آقایان بزرگسال پارو می‌زند.

به گفته خسته‌بند، یاسین نوری، حامد محمدی و شهریار معصومی از گیلان در تیم ملی کایاک جوانان، صادق درویشی، امیرعباس شجاع، بهنام صفری و رضا پیشگاه هادیان از گیلان نیز در تیم ملی کانوکانادایی جوانان پارو می‌زنند.

وی درباره حضور دو بانوی گیلانی در تیم ملی بانوان و در رده سنی بزرگسالان قایقرانی، اذعان کرد: بهناز عبدی‌پور و رقیه رهرو از گیلان در تیم ملی کایاک با دیگر ملی‌پوشان تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول