اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 70 گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: برای کنترل محورهای مختلف استان بوشهر در ایام نوروز، 50 تیم گشت آشکار و 20 تیم نامحسوس در جاده‌های استان به ویژه بزرگراه‌ها و راه اصلی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 70 گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان بوشهر

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به وجود 27 نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر این تیم‌ها در محورهای مختلف آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی ادامه داد: برای کنترل محورهای مختلف استان بوشهر در ایام نوروز، 50 تیم گشت آشکار و 20 تیم نامحسوس در جاده‌های استان به ویژه بزرگراه‌ها و راه اصلی فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به این گشت‌ها تأکید کردیم تا در نقاطی که احتمال حادثه بیشتری وجود دارد، حضور بیشتری داشته باشند.

عباس‌زاده با بیان اینکه همچنین تست اعتیاد از رانندگان ناوگان خودرویی و مسافری در سطح استان انجام شد، تصریح کرد: شش دستگاه کانکس در محورهای مواصلاتی استان درنظر گرفته شده است.

فعالیت 77 گشت خودرویی و موتورسوار پلیس راهور در استان بوشهر

وی در ارتباط با فعالیت پلیس راهور در ایام نوروز عنوان کرد: 77 گشت خودرویی و موتورسوار در سطح استان به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: 200 تیم پیاده در معابر پرتردد و تقاطع‌های شهرستان‌ها و 12 ایستگاه کنترل ترافیک در ورودی شهرها فعال هستند و 15 دستگاه دوربین کنترل سرعت در نقاط حادثه‌ساز نصب شده است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول