اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم خبر داد

نصب 70 تابلوی قبله‌نما به چهار زبان در بوستان‌های قم

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم از نصب 70 تابلو قبله نما به چهار زبان در تمام بوستان‌های قم خبر داد.

نصب 70 تابلوی قبله‌نما به چهار زبان در بوستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم مهدی اصفهانیان مقدم در بازدید نائب‌التولیه حرم مطهر حضرت معصومه از ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره آسیب شناسی مشکلات زائرین در سال‌های گذشته اظهار داشت: ما برای سال جاری همه بوستان‌های سطح شهر را آماده سازی کردیم و به طور شاخص 10 بوستان را به اسکان موقت زائرین اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه سرویس بهداشتی، نماز خانه، سکوهای نشیمن، تابلوهای قبله نما و روشنایی از جمله مشکلاتی بود که در سال‌های گذشته موجب نارضایتی مسافرین می‌شد، ابراز داشت: امسال با تمام توان تلاش کردیم تا این مشکلات و کمبود‌ها را برطرف کنیم و رضایت مسافرین و زائرین کریمه اهل بیت را فراهم کنیم.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم از نصب 70 تابلو قبله نما به چهار زبان در تمام بوستان‌های قم خبر داد و افزود: در نمازخانه‌های بوستان‌ها نیز ادعیه، سجاده و جاکفشی و در قسمت خواهران نیز چادر نماز قرار داده شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افرادی در بوستان‌ها به منظور رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، نظافت، تخلیه سطل‌های زباله، شارژ صابون‌های مایع دستشویی‌ها و... مستقر شدند تا رضایت مسافرین و زائرین گرامی را بیش از پیش جلب کنیم.

اصفهانیان مقدم با اشاره به افزایش 25 درصدی اقامت مسافران نوروزی قم نسبت به سال‌های گذشته و اظهار داشت: این امر حاکی از آن است که زیرساخت‌ها در سال جاری مناسب‌تر از گذشته بوده است.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول