اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای نخست تعطیلات نوروزی رخ داد

افزایش 35 درصدی ورودی مسافر به قم

معاون امور زائرین استاندار قم با اشاره به حجم زیاد ورود مسافران و زائران به استان قم در روزهای نخست تعطیلات نوروزی، از افزایش 35 درصدی ورودی مسافر به قم خبر داد.

افزایش 35 درصدی ورودی مسافر به قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم محسن محرری در بازدید شهردار قم از ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه تسهیلات مناسب به زائرین و مسافران نوروزی پرداخت و اظهار کرد: با بسیج همه سازمان‌ها و دستگاه‌های استان تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به زائران و مسافران نوروزی استان قم ارائه دهیم.

وی با اشاره به حجم زیاد ورود مسافران و زائران به استان قم در روزهای نخست تعطیلات نوروزی از افزایش 35 درصدی ورودی مسافر به قم خبر داد و یاد آور شد: بر اساس آمارهای اولیه استان قم به عنوان دومین استان کشور از نظر حجم ورودی مسافر اعلام شده است.

معاون امور زائرین استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های گسترده شهرداری قم در ارائه خدمات به مسافرین اشاره و از اقدامات مناسب صورت گرفته قدردانی کرد.

وی همچنین بهره برداری از پارکینگ طبقاتی زائر و ممنوعیت پارک خودرو و نصب چادر در بخشی از بستر رودخانه را موجب تسهیل عبور و مرور و کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز دانست.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول