اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تهدید القاعده به کشتار گروگان‌های فرانسوی در صورت ادامه جنگ مالی

القاعده در مغرب اسلامی بار دیگر تهدید کرد در صورت عدم توقف جنگ در شمال مالی، فرانسوی‌هایی را که نزد خود به گروگان نگاه داشته است، خواهد کشت و آفریقا را جهنم منافع فرانسه خواهد کرد.

تهدید القاعده به کشتار گروگان‌های فرانسوی در صورت ادامه جنگ مالی

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، القاعده در مغرب عربی در نامه‌ای خطاب به خانواده‌های گروگان‌های فرانسوی و ملت فرانسه گفت: فرزندان گروگان گرفته شده شما از سوی القاعده هنوز زنده هستند به غیر از فیلپ فاردون جاسوسی که القاعده وی را به انتقام کشته شدن کودکان و زنان ما در شمال مالی در نوزدهم مارس گذشته کشته است.

وی افزود: اما تا زمانی که تجاوز دولت فرانسه و حملات آنها به پایگاه‌های مبارزان ما در شمال مالی ادامه داشته باشد ما نمی‌توانیم سلامتی گروگان‌ها را تا ابد تضمین کنیم.

در این پیام القاعده آمده است: به خانواده‌های گروگان‌ها و ملت فرانسه توصیه می کنیم به فرانسوا اولاند رئیس جمهور کشورشان اعمال فشار کنند تا ارتش خود را از مالی خارج کند.

القاعده تاکید کرد: ادامه حملات فرانسه در مالی به مصلحت ملت و دولت فرانسه و حتی گروگان‌های فرانسوی نیست زیرا جوانان اسلام آفریقا را به باتلاقی تبدیل خواهند کرد که ارتش فرانسه در آن غرق خواهد شد و این قاره جهنمی برای شرکت‌های فرانسوی خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول