اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس‌راه بوشهر خبر داد

آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به بوشهر

فرمانده پلیس‌راه استان بوشهر گفت: موج دوم سفرهای نوروزی به استان بوشهر از دیروز آغاز شده است و در حال حاضر ترافیک در محورهای استان بوشهر سنگین است.

آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به بوشهر

قدرت‌الله کشکولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان این‌که ترافیک محورهای خروجی و ورودی استان سنگین است، عنوان کرد: بر اساس تجربه سال‌های گذشته معمولاً از پنجم فروردین‌ماه تا پایان تعطیلات، موج دوم سفرهای نوروزی آغاز می‌شود و به همین دلیل از روز گذشته میزان ورودی و خروجی  خودروها به استان بوشهر با افزایش مواجه شده است.

وی تصریح کرد: با وجود شلوغی محورهای ارتباطی، ترافیک محورهای مواصلاتی استان بوشهر روان است.

فرمانده پلیس‌راه استان بوشهر تصریح کرد: شلوغ‌ترین محورهای استان بوشهر محور دالکی ـ بوشهر و کم ترافیک‌ترین محورهای ارتباطی نیز جاده بوشهر ـ دیر اعلام شده است.

کشکولی از کاهش میزان تصادفات در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و یادآور شد: میزان تصادفات تا دیروز 13 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: بیشترین تصادفات در محورهای فرعی و بیشترین تصادفات مربوط به خواب آلودگی و انحراف به چپ رانندگان گزارش شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: پلیس‌راه استان بوشهر از تاریخ 25 اسفندماه 91 تا پایان روز 17 فروردین‌ماه جاری، در قالب طرح نوروزی در حال آماده باش است.

فرمانده پلیس‌راه استان بوشهر افزود: بر اساس طرح نوروزی، تردد انواع تریلی، کامیون‌ و موتورسیکلت در طول اجرای طرح ترافیکی نوروز در جاده‌های استان بوشهر و بر اساس زمان‌بندی خاصی ممنوع است.

وی از رانندگان خواست که در هنگام رانندگی دقت لازم را به کار گیرند و به هیچ عنوان هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

انتهای پیام/66006/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول