اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت 4 روز از نوروز 92

ظرفیت پذیرش مدارس برای مسافران نوروزی پر شد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان استان اصفهان گفت: ظرفیت پذیرش مدارس اصفهان صددرصد و ظرفیت شهرستان‌های استان نیز 80 درصد پر شده است و برای افزایش پذیرش بیشتر مسافران، هشت سالن ورزشی نیز برای مسافران آماده کرده‌ایم.

ظرفیت پذیرش مدارس برای مسافران نوروزی پر شد

حمیدرضا صیاحیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با بیان این‌که امسال به غیر از ظرفیت مدارس دولتی از ظرفیت کلاس‌های مدارس غیر دولتی نیز استفاده کرده‌ایم، اظهار داشت: در مدت چهار روز از عید نوروز به بسیاری از افراد غیرفرهنگی نیز سرویس‌دهی کرده‌ایم.

وی افزود: از تاریخ 25 اسفندماه تا 3 فرودین 92 در سطح استان به 157 هزار و 560 مسافر نوروزی در قالب 25 هزار و 786 خانوار و 218 هزار و 842 نفر روز مسافر اسکان داده شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان استان اصفهان تصریح کرد: از این تعداد، 98 هزار و 978 مسافر در قالب 16 هزار و 81 خانوار و 154 هزار و 104 نفر روز مسافر، در شهر اصفهان مستقر شدند.

وی با بیان این‌که ظرفیت پذیرش در مدارس اصفهان صددرصد کامل شده است، گفت: ظرفیت شهرستان‌ها و مناطق به میزان 80 درصد تکمیل شده است.

صیاحیان در مورد نرخ اجاره کلاس‌ها به مسافران نوروزی عنوان کرد: امسال به دستور وزیر آموزش و پرورش و به منظور تکریم فرهنگیان، قیمت‌ها را کاهش داده و اسکان را نیم‌بها محاسبه کردیم.

اجاره‌بها برای فرهنگیان نصف قیمت گرفته می‌شود

وی عنوان کرد: به عنوان مثال نرخ کلاس «ب» که 12 هزار تومان است، برای پنج نفر فرهنگی شش هزار تومان نرخ گذاری شده و قیمت کلاس‌ها نسبت به سال گذشته نصف شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان استان اصفهان تأکید کرد: اکنون با توجه به افزایش تقاضا، پذیرش از میهمانان نوروزی در مدارس شهرستان‌هایی همچون خمینی شهر، فولاد شهر، شاهین شهر، فلاورجان، برخوار و دولت آباد نیز صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای رفع مشکل اسکان مسافران، از ظرفیت سالن ورزشی آموزش و پرورش استفاده کردیم که در این راستا شش سالن ورزشی در اختیار مسافران قرار گرفته است.

انتهای پیام/63012/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول