اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد

کاشت بیش از 2 هزار اصله نهال و گل در بوستان‌های پارک‌سوارهای قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در ایام نوروز بوستان‌های پایانه آماده‌سازی شد و بیش از 2 هزار اصله نهال و گل و گیاه در آنها کاشته شد.

کاشت بیش از 2 هزار اصله نهال و گل در بوستان‌های پارک‌سوارهای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، جواد عزتی با اشاره به خدمات نوروزی این سازمان به مسافران گفت: به منظور بهسازی و تعمیر پارک‌سوارها اقدامات از اواسط بهمن ‌ماه آغاز و تمام پارک‌سوارهای شهری بهسازی شد.

وی بیان داشت: در این مدت فرش‌های نمازخانه‌های پارک‌سوارها شسته شد و کتیبه‌ها نیز نصب گردید و علاوه بر آن تمام سرویس‌های بهداشتی هم به صورت کامل بهسازی شد.

عزتی تصریح کرد: همچنین در این ایام بوستان‌های پایانه آماده‌سازی شد و بیش از 2 هزار اصله نهال و گل و گیاه در آنها کاشته شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم عنوان داشت: رنگ‌آمیزی و آماده کردن نیمکت‌ها، نصب تابلوهای راهنما، رنگ‌آمیزی جداول و کانکس‌ها و... از دیگر اقداماتی بوده که برای ایام نوروز صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت پارک‌سوار شمالی گفت: در این پارک‌سوار دو شرکت تاکسی مستقر شدند که مسافران برون شهری و درون شهری را جابه‌جا کنند.

عزتی افزود: در پایانه خرمشهر هم ضمن رفع مشکلات آن، تانکر 14 هزار لیتری آب مستقر شد تا کمبود آب این پارک‌سوار رفع شود و برای مسافران مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول