اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

ابراز نگرانی ایران از کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه و سکوت جامعه بین‌المللی

«حسین امیرعبداللهیان» معاون وزیر امور خارجه، نگرانی شدید جمهوری اسلامی ایران از کاربرد سلاح شیمیایی توسط تروریست‌ها در سوریه را مورد تاکید قرار داد.

ابراز نگرانی ایران از کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه و سکوت جامعه بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس، «حسین امیرعبدالهیان» معاون وزارت امور خارجه کشورمان نگرانی شدید جمهوری اسلامی ایران از کاربرد سلاح شیمیایی توسط تروریسم در سوریه را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت افزود: کاربرد سلاح‌های شیمیایی علیه مردم و پلیس سوریه واقعه بسیار دردناکی است.

امیرعبدالهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی کاربرد سلاح‌های شیمیایی قویا استفاده از این سلاح‌ها از سوی جریانات افراطی و تروریست در سوریه را که با سوء استفاده از عنوان معارضه عمل می‌نمایند محکوم می‌کند.

معاون وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به مسئولیت دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای منطقه در قبال تسلیح گروه‌های افراطی و مسلح بی‌مسئولیت، نسبت به عواقب سوء اینگونه حمایت‌ها بر امنیت منطقه هشدار داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول