اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان در بازدید سرزده از بیمارستان شهدای شهر دهگلان:

خدمت به بیماران از اجر معنوی والایی برخوردار است

فرماندار دهگلان در بازدید سرزده از بیمارستان شهدای شهر دهگلان گفت: خدمت به بیماران دارای اجر والایی است.

خدمت به بیماران از اجر معنوی والایی برخوردار است

 به گزارش خبرگزاری فارس از  دهگلان، محمد رضایی به صورت سرزده از اورژانس و بخش کودکان بیمارستان شهدای شهر دهگلان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران اورژانسی این بیمارستان قرار گرفت.

در بازدید سرزده فرماندار یکی از پرسنل اورژانس بیمارستان گزارش کامل و جامعی در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران ارائه کرد و فرماندار پس از شنیدن این گزارش، خواستار تشویق این افراد متعهد به منظور الگوبرداری سایر پرسنل درمانی در راستای گسترش ارائه خدمات درمانی به بیماران شد.

وی اظهار کرد: الگوگیری از کسانی که به منظور رفاه حال مردم جامعه و همچنین مداوای بیماران، اهتمام و تلاش دارند، امری پسندیده و مطلوب است که موجب رضایت بیش از پیش مردم در جامعه می‌شود.

رضایی خطاب به پرسنل کشیک بخش اورژانس بیمارستان تصریح کرد: وظیفه کاری شما در قبال پذیرش و نحوه خدمات‌رسانی و همچنین مداوای بیماران، بسیار سنگین و تأثیرگذار است و تلاش در راستای ارائه بهتر این خدمات منجر به بهبود حال بیماران و رضایت همراهان بیمار خواهد شد.

فرماندار دهگلان خطاب به پرسنل این بیمارستان گفت: خدمت به بیماران دارای اجر والایی است که باید برای کسب این معنویات وظیفه خود را به درستی انجام دهید.

فرماندار دهگلان در این بازدید سرزده با بیماران بخش اورژانس این بیمارستان صحبت کرد و از نحوه ارائه خدمات به این عزیزان مطلع شد که بیماران نیز رضایت خود را از نحوه ارائه خدمات اعلام کردند.

انتهای پیام/79013/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول