اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بسطام:

نوروز 92 را برای مسافران به یاد ماندنی خواهیم کرد

شهردار بسطام گفت: همکاران ما با تلاش بیشتر، نوروز 92 را برای میهمانان نوروزی به ‌یاد ماندنی خواهند کرد.

نوروز 92 را برای مسافران به یاد ماندنی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر محمدعلی یعقوبیان ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز از همه همکارانش به ‌پاس زحمات و خدمات آن‌ها در سال 91 تقدیر کرد و اظهار داشت: قطعاً انتظار از شهرداری شهر نمونه گردشگری بسطام برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی زیاد است و این انتظار به ‏حق بوده و ما برای میزبانی بهتر، همه سعی خود را خواهیم کرد.

وی افزود: پهن کردن سفره هفت‌سین تزئینی، کاشت درخت و گلکاری بلوارهای سطح شهر، نظافت سرویس‌های بهداشتی، خط‌کشی و شست‏وشوی معابر، نصب بنرهای راهنمایی مسافران، نظارت پارکها و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های سطح شهر را برای آغاز سال 92 انجام داده‌ایم.

شهردار بسطام تأکید کرد: برای روان‏سازی ترافیک، دو میدان اصلی شهر بسطام را با حدود دو میلیارد ریال اعتبار بهسازی، نوسازی و زیباسازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان است، بیان کرد: در این نظام باید با تمام وجود و اعتقاد حرکت کنیم و در راستای مسئولیتی که داریم، متعهد و مسئولیت‌پذیر باشیم و اگر لحظه‌ای توقف و لغزش در این امر مهم باشد، انسان نمی‌تواند در نزد خداوند جوابگو باشد.

یعقوبیان اضافه کرد: خوشبختانه در کنار اقدامات نوروزی توانسته‌ایم تمامی مطالبات اعم از حقوق، عیدی، پاداش و ... همکارانمان که به تعویق افتاده بود را پرداخت کنیم و سبد کالا نیز به همه آنها هدیه دهیم.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول