اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نامگذاری سال از ابتکارات مقام معظم رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نامگذاری سال‌ها یکی از ابتکارات مقام معظم رهبری است که براساس تدبیر و حکمت صورت می‌گیرد.

نامگذاری سال از ابتکارات مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز ‌جمعه این هفته ضمن تبریک سال نو گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده است.

وی افزود: علت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری یکی نگاه به گذشته و دیگری نگاه به آینده است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه پنج سال است که مقام معظم رهبری موضوع مهم بحث اقتصادی را مطرح می‌کند یادآور شد: امسال ادامه‌دهنده راه تولید ملی و حماسه اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رهبر معظم انقلاب این سال را نیز حماسه سیاسی نامگذاری کرد از این جهت که مسئله مهم و سرنوشت ساز کشور و ملت مسئله انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا است که باید مردم با حضور خود این حماسه را خلق کنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات ایران با خلق حماسه جاویدان است، زیرا ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب حماسه‌های متعددی را خلق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حماسه یعنی اقدام باور نکردنی، تعجب‌انگیز و فوق‌العاده است گفت: ملت ایران اسلامی در 22 بهمن حماسه آفریدند و این ملت نیز در سال 92 باید حماسه سیاسی دیگری را خلق کنند و آن حماسه حضور پرشور در انتخابات ریاست ‌جمهوری است.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: نامگذاری سال از ابتکارات مقام معظم رهبری براساس تدبیر و حکمت صورت می‌گیرد و با این نامگذاری رهبر معظم انقلاب چشم‌انداز حرکت دولت و ملت را روشن می‌کند.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطر نشان کرد: امیدواریم که خدای متعال توفیق بدهد در مقام عمل این نامگذاری را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال یک راهبرد برای اداره کشور است گفت: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را بر ملت ایران اسلامی تبریک می‌گوییم و انتظار داریم که در این سال حماسه سیاسی و اقتصادی خلق شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه به پنجم فروردین سالروز شهادت فاطمه زهرا اشاره کرد و گفت: توصیه و سفارش می‌کنیم که حرمت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا نگه‌داشته شود.

وی افزود: تعطیلات نوروزی امسال مصادف شده با ایام فاطمیه و انتظار داریم که ملت ایران و به خصوص مردم لرستان حرمت این ایام را داشته باشند و کاری نکنند که قلب فاطمه زهرا جریحه‌دار شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: از همه هیئت‌های مذهبی می‌خواهیم که در ایام فاطمیه مراسم‌ عزاداری را برپا کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: حفظ حجاب و شئونات اسلامی یکی از موضوعاتی است که باید خواهران آن را مدنظر داشته باشند و از فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند.

وی گفت: خواهران توجه داشته باشند که در مراکز گردشگری و تفریحی شئونات اسلامی را حفظ کنند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطر نشان کرد: در این ایام نباید منکری صورت گیرد باید هر روزی که در آن هستیم امر به معروف و نهی از منکر را به درستی انجام دهیم.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: در سخنان مقام معظم رهبری 15 موضوع اصلی کشور در این سخنرانی تعیین شد که مسیر را برای مردم و مسئولان به نمایش گذاشته است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری دستورالعمل یک ساله مردم و مسئولان را برای پیشرفت کشور بیان کرده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری امروز قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده که مقام معظم رهبری به گوشه‌ای از این پیشرفت‌ها اشاره داشته‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: پیشرفت‌های جامعه نشان می‌دهد که مردم ایران ثابت کرده‌اند می‌توانند نیازهای خود را در تمام زمینه‌ها فراهم کنند و هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران اسلامی شود.

میرعمادی خاطر نشان کرد: همیشه نباید نیمه خالی لیوان را ‌ببینیم بلکه ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها پیشرفت‌هایی داشته است که باید آنها را حمایت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیشرفت‌های ایران اسلامی دو چندان می‌شود.

وی گفت:بیانات مقام معظم رهبری در این سخنرانی موضوعات مهمی نظیر مسئله مذاکرات هسته‌ای، انتخابات ریاست‌ جمهوری، مسئله معرفی دشمنان و ... است.

انتهای پیام/2304/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول