اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی: / بخش هفتم

اگر آمریکا دنبال راه حل عاقلانه است دست از دشمنی‌ها بردارد / انتخابات نماد مردم‌سالاری اسلامی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: بنده مسئولان آمریکا را هدایت می‌کنم که اگر دنبال راه حل عاقلانه‌ای می‌گردند، دست از دشمنی‌ها بردارند.

اگر آمریکا دنبال راه حل عاقلانه است دست از دشمنی‌ها بردارد / انتخابات نماد مردم‌سالاری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه سخنرانی‌شان در جمع زائران و مجاوران بارگاه رضوی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی اظهار کردند: اگر آمریکا دنبال راه حل عاقلانه است دست از دشمنی‌ها بردارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: هر وقت نزدیک به راه حل می‌شویم، آمریکایی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند؛ برداشت بنده این است که هدف آنها این است که قضیه باقی بماند به عنوان بهانه‌ای برای ادامه فشارها بر ملت ایران و برای فلج کردن ملت ایران، در حالی که هر بار شکست می‌خورند.

مقام معظم رهبری ادامه دادند: اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند صادقانه مسئله حل شود بنده راه حل را می‌گویم و آن این است که از دشمنی با ایران و ملت ایران دست بردارند.

ایشان با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی که اذعان کردند، می‌خواهند مشکلی بین ایران و آمریکا وجود نداشته باشد، تصریح کردند: 34 سال است که آمریکایی‌ها با فهم غلط از ایران و ایرانی دشمنی‌هایی را طراحی می‌کنند، علیه امنیت ما برنامه‌ریزی می‌کنند و حرکت‌های خصمانه‌ای انجام می‌دهند؛ دیدیم که علیه تمامیت ارضی ما و اقتصاد ملی ما فعالیت کردند و از دشمنان ریز و کوچک ما حمایت کردند، ولی در همه حال این راهکارها شکست خورده است و باز هم اگر تکرار کنند و ادامه دهند شکست خواهند خورد، بنابراین بنده مسئولان آمریکا را هدایت می‌کنم که اگر دنبال راه عاقلانه می‌گردند باید عمل و سیاست‌های خود را تصحیح کنند و دست از دشمنی‌ها بردارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشتند: انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است، انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی است و مظهر آبروی نظام جمهوری اسلامی.

ایشان ادامه دادند: آبروی نظام با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای حفظ می‌شود، انتخابات مظهر اراده ملی و نماد مردم‌سالاری اسلامی است.

مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: ما که مسئله مردم‌سالاری اسلامی را در مقابل دموکراسی لیبرال غربی مطرح کردیم باید بدانیم همین انتخابات مظهر مردم‌سالاری اسلامی است لذا به خاطر اهمیت آن دشمنان همیشه سعی کردند انتخابات را از شور و هیجان بیندازند و برنامه‌ریزی کردند که مردم را دلسرد و ناامید کنند.

ایشان بیان کردند: در طول سال‌های مختلف و به ویژه در زمان انتخاب‌های ریاست جمهوری همیشه سعی کردند آنها را بی‌رونق کنند و این به خاطر اهمیت آن است.

ادامه دارد...

انتهای پیام/2558/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول