اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمت‌رسانی به زائران صورت گرفت

آماده‌سازی 5 بوستان در منطقه 2 قم

شهردار منطقه دو قم از آماده‌سازی پنج بوستان منطقه دو قم به منظور خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.

آماده‌سازی 5 بوستان در منطقه 2 قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری خدمات نوروزی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات نوروزی شهرداری منطقه دو اظهار کرد: ایجاد تابلوهای راهنمایی و آماده‌سازی بوستان‌های شهری از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد ستاد اطلاع‌رسانی و تسهیلات زائران، نورپردازی و نصب پرچم در سطح منطقه، پاکسازی خیابان‌ها و محله‌های مختلف از نخاله‌های شهری از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو ویژه ایام نوروز است.

شهردار منطقه دو قم رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها، نمازخانه‌ها، لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و پیاده‌روسازی‌های خیابان‌های اصلی و ورودی شهر، بهسازی فضای سبز پیرامون حاشیه خیابان‌ها، گل‌کاری‌ها، رنگ‌آمیزی جدول‌ها و گسترش تابلوهای ترافیکی را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو ذکر کرد.

وی با بیان اینکه استقرار و اسکان زائر در بوستان امام رضا(ع) در اولویت قرار دارد، گفت: بوستان عدالت، طبیعت، گل‌ها و کوثر از دیگر بوستان‌های این منطقه بوده که برای پذیرایی زائران آماده‌سازی شده است.

متین‌فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال گفت: جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده، پاکسازی زمین‌های خالی منطقه و رنگ‌آمیزی دیواره‌ها به همین منظور صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش شهرداری در ارائه تسهیلات نوروزی به زائران گفت: وضعیت خدمات‌رسانی در هر منطقه از شهر اعم از نظافت خیابان‌ها، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و فراهم‌سازی بوستان‌های مناسب برای استقرار مسافران مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه دو قم یادآور شد: اگر شهرداری به خوبی به خدمت‌رسانی بپردازد، منظره خوبی از شهر در ذهن زائر شکل می‌گیرد، بنابراین نقش شهرداری در این زمینه پررنگ است.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول