اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در بوشهر

جسد پیرزن متکدی در گونی پیدا شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز یک جسد که در گونی قرار داده شده بود در محله جبری بوشهر توسط یکی از شهروندان پیدا و مشخص شد وی یک پیرزن متکدی بوده است.

جسد پیرزن متکدی در گونی پیدا شد

 علی بارونی رئیس پلیس آگاهی بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در این ارتباط اظهار کرد: همزمان با کشف پیکر خونین یک زن ناشناس در یکی از محله‌ جبری بوشهر، تحقیقات پلیسی برای حل این معمای جنایی آغاز شد.

وی گفت: صبح امروز در پی تماس یکی از شهروندان بوشهری از کشف جسدی در گونی، پلیس پس از حضور در محل، جسد پیرزنی را داخل گونی مشاهده کرد.

رئیس پلیس آگاهی بوشهر افزود: همزمان قاضی و کارآگاهان جنایی با حضور در محل مورد نظر تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند، نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پیرزنی پس از فوت، جسدش در گونی قرارداده شده و در کوچه رها شده است.

بارونی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات اولیه پلیس، جسد یاد شده که پیر زنی متکدی بوده است در گونی پیچیده شده بود به احتمال زیاد وی به علت برخورد با وسیله نقلیه فوت کرده است و فردی، وی را برای انتقال به بیمارستان در گونی قرار می‌دهد  که پس از اطیمنان از فوت وی، جسد را در کوچه رها می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر تحقیقات درخصوص چگونگی این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/66006/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول