اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان:

125 نفر برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: 125 نفر برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی 92 دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

125 نفر برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی عصر امروز در آخرین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان از ثبت‌نام 125 زوج دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی سال 1392 دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: این مراسم به احتمال زیاد در اواخر اردیبهشت‌ ماه سال 92 با مساعدت ریاست دانشگاه لرستان برگزار می‎شود.

وی  از برگزاری همایش ملی سیره علوی که با تمهیدات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد، تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: از مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه که با تلاش‎های شبانه‌روزی خود موجبات برگزاری هرچه بهتر این همایش را فراهم آوردند، تشکر می‌کنم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه به مدت دو هفته از ریاست دانشگاه خواستار مساعدت و همکاری در زمینه برگزاری این نمایشگاه در اردیبهشت‌ ماه 92 شد.

حسینی به برگزیده شدن مدیر اجرایی و مالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در میان دانشگاه‎ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور اشاره کرد و این موفقیت را به مهدی سپهوند، مدیر اجرایی و مالی نهاد رهبری دانشگاه لرستان تبریک گفت.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول