اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صفوف طولانی معاینه فنی خودرو در سیرجان

خبرگزاری فارس: با تشکیل صفوف طولانی مردم برای معاینه فنی، رانندگان خودروها در سیرجان ساعت‌ها معطل می‌مانند.

صفوف طولانی معاینه فنی خودرو در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، با تشکیل صفوف طولانی ازدحام مردم برای دریافت کارت و برچسب معاینه فنی، رانندگان خودروها تا بیش از سه ساعت معطلی نمی‌توانند مجوز معاینه فنی را دریافت کنند. 

بسیاری از رانندگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشتند که کندی کار و وجود یک مرکز معاینه فنی موجب شده‌‌ بیش از دو تا سه ساعت برای معاینه فنی معطل بمانند.

احمد میرزاده، مسئول مرکز معاینه فنی سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما از یک ماه پیش اطلاع‌رسانی کرده‌ایم تا از ازدحام قبل از عید نوروز که معمولاً می‌خواهند به مسافرت بروند کاسته شود؛ در حالی که ما خود نیز دارای مشکلاتی هستیم.

وی عنوان کرد: کار معاینه فنی باید دقیق و خوب انجام شود و هر خودرو حداقل 10 تا 15 دقیقه معطل شود تا تمام‌ اجزای خودرو معاینه شود، اما یک هفته قبل از عید مردم یادشان می‌آید که باید معاینه فنی داشته باشند و می‌توانیم بگوییم مقصر اصلی خود مردم هستند که به این مرکز زودتر مراجعه نمی‌کنند.

میرزاده ابراز داشت: تمام‌ کارکنان این مرکز معاینه تلاش برای راه‌اندازی کار مردم دارند، اما کار به گونه‌ای است که باید جواب دقیق باشد، چرا که با جان مردم سر و کار دارند.

وی در پایان گفت: یکی از دلایل صف‌های طولانی عدم تأیید خودروهای‌‌ دارای نقص است که باید پس از رفع نقص مجدد ‌در نوبت رسیدگی قرار گیرند. 

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول