اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان:

متخلفان اقتصادی شورای رشت مجازات شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج)، بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان اقتصادی و اختلاس‌کنندگان شورای اسلامی شهر رشت تأکید کرد.

متخلفان اقتصادی شورای رشت مجازات شوند

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم مطرح در گیلان و حتی کشور اختلاس در شورای شهر رشت است، اظهار کرد: عوامل بسیاری در وقوع این اتفاق تلخ نقش داشته‌اند.

وقوع تخلفات در شورای شهر رشت فاجعه است

وی، شوراهای اسلامی شهر را مکانی مقدس و جایگاهی ارزشی خواند و ادامه داد: حوادث اخیر و فسادهای مالی در شورای شهر رشت موجب هتک حرمت و حیثیت مردم شریف رشت شده است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس، حوادث و تخلفات اخیر در شورای شهر رشت را فاجعه خواند و خاطرنشان کرد: مردم با صداقت و باورهای دینی نمایندگان شورای اسلامی رشت را انتخاب کردند، اما برخی برخلاف تعهدات خود عمل کردند.

وی، انتخابات را محل‌ انتخاب نیروهای پاک، انقلابی و متعهد دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مومن کمتر به طرف این گونه تخلفات گرایش پیدا می‌کنند.

آقازاده با بیان اینکه مدیریت شهرهای بزرگی مانند رشت وابسته به مدیریت استانی است، افزود: برخی تأییدها مانند تایید شهردارهای شهرهای بزرگ باید توسط هیئت دولت و وزارت کشور انجام شود.

وی، با بیان اینکه ریشه تخلفات مدیریتی در استان از دولت‌های سازندگی و اصلاحات است، گفت: در آن دوران برخی چشم طمع به بیت‌المال داشتند که برخورد مناسبی با آنها نشد و آن روحیه هنوز در بدنه بخشی از مدیران وجود دارد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان اذعان کرد: اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد تومانی و اختلاس اخیر شورای شهر رشت در دوران دولت اصولگرا رخ داده است.

باید با متخلفان شورای شهر رشت برخورد شود

وی، ضعف مدیریت نظارتی و سیاسی را از عوامل اصلی وقوع تخلفات بزرگ در شورای شهر رشت برشمرد و خاطرنشان کرد: با اتفاق‌های اخیر کارهای بسیاری از مردم روی زمین مانده و اعتماد مردم نسبت به بخش زیادی از مدیریت‌ها کاهش یافته است.

آقازاده با تأکید بر اینکه باید با تمام افراد متخلف شورای شهر رشت برخورد قاطع شود، گفت: وابستگی مدیریت شهری رشت به مدیریت فرهنگی گیلان از عوامل ایجاد این تخلفات بزرگ بوده است.

وی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و قضات برای برخورد مناسب با جریان تبهکار و متخلف شورای شهر رشت قدردانی کرد و یادآور شد: افرادی که در این موضوع به وظایف خود عمل نکردند، باید پاسخگوی خدا و مردم باشند.

مردم ایران در انتخابات 92 وفاداری خود به نظام را نشان می‌دهند

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها، متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران طبق انتخابات و آرای مردم شکل گرفته و استقرار یافته است.

وی، شوراهای اسلامی شهرها را نخستین کانون مشارکت مردم در اداره کشور دانست و تصریح کرد: مردم ایران به‌ویژه گیلان در 34 سال اخیر امتحان‌های خود را به خوبی پس داده‌اند و بار دیگر در انتخابات 92 پایداری و وفاداری خود نسبت به نظام اسلامی را با وجود مشکلات و نامهربانی‌های برخی مسئولان نشان می‌دهند.

آقازاده در پایان مردم ایران را وفادار به ولایت‌فقیه و ارزش‌های الهی دانست و خاطرنشان کرد: این ملت آماده ایثارگری و جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2300/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول