اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 7.5 میلیارد ریال

ساختمان جدید شهرداری وحدتیه بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، ساختمان جدید شهرداری وحدتیه بهره‌برداری شد.

ساختمان جدید شهرداری وحدتیه بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه، شهردار وحدتیه عصر یکشنبه در آئین افتتاح ساختمان جدید شهرداری وحدتیه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری است که در سال‌های اخیر تمام توان خود را در این مسیر به کار بسته‌ایم.

عبدالحمید صفایی خاطر نشان کرد: ساختمان سابق شهرداری وحدتیه پاسخگوی نیازهای اداری و انجام امور روزمره نبود و این امر ما را وادار کرد تا ساختمانی جدید که در شأن مردم شریف وحدتیه باشد و قابلیت انجام امور به نحو احسن داشته باشد را احداث کنیم.

این مسئول با اشاره به دوره زمانی اجرای این پروژه بیان داشت: پروژه احداث ساختمان جدید شهرداری وحدتیه مهرماه سال 90 شروع شد و با تلاش و پیگیری مستمر توانستیم در اسفندماه امسال این پروژه را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی اضافه کرد: ساختمان جدید شهرداری وحدتیه با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده که 5 میلیارد و 500 میلیون ریال از این اعتبارات مربوط به عوارض آلاینده‌های نفتی و دو میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شد.

این مسئول اذعان داشت: این بنا در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و 150 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

شهردار وحدتیه عنوان کرد: در ساخت این بنا تمام تلاش خود را برای استفاده از متریالی که دوام و ماندگاری بالا داشته باشد به‌کار گرفته‌ایم.

صفایی ابراز داشت: در نمای خارجی این ساختمان از کامپوزیت و سنگ و در نمای داخلی از کچ، سرامیک و پی.وی.سی استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: از زحمات فراوان سید هاشم بصری، شهردار سابق وحدتیه که تلاش بسیاری برای جذب اعتبارات آلایندگی داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول