اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در آخرین جلسه شورای اداری گچساران در سال 91

فرمانده جدید بسیج حوزه ادارات گچساران معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در آخرین جلسه شورای اداری در سال 91، با حضور مسئولان این شهرستان، فرمانده‌های قدیم و جدید حوزه بسیج ادارات گچساران تودیع و معارفه شدند.

فرمانده جدید بسیج حوزه ادارات گچساران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز طی مراسمی با حضور ادارات و نهادهای گچساران، سرهنگ سید‌قدرت مطهری به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج ادارات گچساران معرفی شد و از زحمات سرهنگ محمدباقر رضایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این مراسم اظهار کرد: خواست امام راحل و مقام معظم رهبری تشکیل بسیج 20 میلیونی در کشور بود که امیدواریم در عملی کردن این خواست مقدس موفق باشیم تا شرمنده امام راحل و خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران نباشیم.

سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: بسیج حوزه ادارات پل ارتباطی میان سپاه ناحیه گچساران و ادارات بوده که انتظار می‌رود همه نهادها مانند گذشته نهایت همکاری را با این حوزه داشته باشند تا بسیج ادارات در تمامی حوزه‌ها از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: از طرف خود و همه ادارات از زحمات سرهنگ محمدباقر رضایی فرمانده سابق حوزه بسیج ادارات گچساران تقدیر و تشکر می‌شود.

انصاری یادآور شد: وی 30 سال از عمر خود را در سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، زمین‌های تفت دیده جنوب، کوه‌های غرب کشور در عملیات‌ها و صحنه‌های جنگ در نبرد با دشمنان سپری کرد و هم‌اکنون به دلیل بازنشستگی عرصه مقدس خدمتگزاری را به فرمانده جدید حوزه بسیج ادارات واگذار می‌کند.

انصاری خاطر نشان کرد: در این مراسم سرهنگ سید‌قدرت مطهری به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج ادارات (صاحب‌الزمان) معرفی می‌شود و از ادارات و نهادها صمیمانه خواستار همکاری و تعامل با وی هستم.

انتهای پیام/82014/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول