اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه اثر جدید بوستان کتاب روانه بازار شد

خبرگزاری فارس: انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سه اثر جدید شامل «تفسیر نفحات الرحمن»، «اربعین شیخ بهایی» و «تفسیر خلاصه منهج‏الصادقین» را روانه بازار چاپ و نشر کرد.

سه اثر جدید بوستان کتاب روانه بازار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجموعه پنج جلدی تفسیر نفحات الرحمن اثر آیت‌الله شیخ محمد نهاوندی از تازه‌های نشر انتشارات بوستان کتاب است.

«نفحات الرحمن» عهده‌‌دار تفسیر همه سوره‌های قرآن در پنج جلد سامان یافته است. این اثر تفسیری پرمایه و استوار از آیات قرآن است و در بردارنده نقل اقوال عالمانِ بزرگ، اشاره به روایات اهل ‌بیت(ع) به صورتی شیوا و اثرگذار و... است.

اربعین شیخ بهایی

عنوان اثر دیگری که بوستان کتاب به بازار نشر عرضه کرده اربعین شیخ بهایی به قلم سید محمدرضا غیاثی کرمانی است.

کتاب «اربعین» شیخ بهایی، حاوی شرح و توضیح 40 حدیث در موضوعات مختلف دینی است که به انتخاب و سلیقه آن عالم بزرگوار به زبان عربی نگاشته شده است. اثر حاضر ترجمه سلیسِ آن کتاب همراه با پاورقی و مقدمه است، با این ویژگی که عنوان‌های روشنی برای فهم خواننده دارد و نیز از آن‌جا که مخاطب این کتاب، غیر حوزویان هم هستند مطالب غیرضروری و کاملاً تخصّصی تا حدی که ضرر به اصل مطلب نزند حذف شده است.

تفسیر خلاصه منهج‏الصادقین

تفسیر خلاصه منهج‌الصادقین اثر مولی فتح‌الله کاشانی(ره) و آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی است که بوستان کتاب آن را در آخرین روزهای سال عرضه کرده است.

ملا فتح‌الله کاشانى از عالمان و مفسران بزرگِ سده دهم هجرى است که تلاش‌هاى تفسیرى او، نقش مهمى در تکامل میراث تفسیرى شیعه دارد. تفسیر او با نام «منهج‌الصادقین فى الزام المخالفین» به زبان فارسى جایگاه ویژه‌اى به خود اختصاص داده است. وى پس از فراغت از تألیف این کتاب آن را تلخیص کرد و «خلاصه منهج‌الصادقین» نام نهاد.

این اثر نسخه تحقیق شده «خلاصه منهج‌الصادقین» است که به وسیله علامه حسن‌زاده آملى انجام ‌شده و اکنون در پنج جلد منتشر مى‌شود.

انتهای پیام/2258/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول