اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد

انهدام باند مسافربرنماهای زورگیر در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری 5 مرد جوان خبر داد که در پوشش مسافربر، اقدام به سرقت طلاجات زنان در کرمانشاه می‌کردند.

انهدام باند مسافربرنماهای زورگیر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمانشاه،علیرضا مرزبانی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از زنان و به ‌سرقت رفتن طلاجات آنان در حومه شهر کرمانشاه توسط چند مسافربرنما، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار یگان‌های تابعه پلیس این شهرستان قرار گرفت.

مرزبانی افزود: در این رابطه با کار اطلاعاتی ماموران پاسگاه چالابه هویت سارقان که به ‌صورت باندی اقدام به زورگیری می‌کردند شناسایی و در عملیاتی ضربتی در یکی از مناطق روستایی حومه شهر کرمانشاه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که 5 نفر بوده و بین 20 تا 32 سال سن دارند، در تحقیقات اولیه انجام شده در پاسگاه لب به اعتراف گشوده و از چند فقره زورگیری از زنان در پوشش مسافربر پرده برداشتند.

مرزبانی با اشاره به توقیف خودرو مورد استفاده از متهمان در زورگیری‌ها که یک‌ دستگاه پراید است، تصریح کرد: تاکنون 3 نفر از مال‌باختگان شناسایی شده و پس از دعوت به پاسگاه، همگی سارقان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد، برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه به هیچ عنوان به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکرده و حتی‌الامکان در مسافرت‌های درون و برون‌شهری خود، از وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی استفاده نمایند.

انتهای پیام/2700/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول