اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور به موقع گشت انتظامی 2 مأمورنما را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: با حضور به موقع واحد گشت کلانتری شهید قدوسی ورامین، دو سارق مأمورنما که قصد زورگیری از شهروندان را داشتند، هنگام فرار از دست مأموران دستگیر شدند.

حضور به موقع گشت انتظامی 2 مأمورنما را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ فلاحی، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری دو مأمورنما در محدوده خیرآباد خبر داد و گفت: دو نفر از شهروندان به مأموران گشت انتظامی کلانتری شهید قدوسی مراجعه و اعلام کردند که دقایقی قبل، سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید با معرفی خود به عنوان مأمور نظامی قصد سوار کردن ما را داشتند که به محض رؤیت واحد گشت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اضافه کرد: با توجه به اظهارات شاکیان، مأموران دریافتند که متهمان مأمورنما بوده و با جعل عنوان از شهروندان اخاذی و زورگیری می‌کنند و بر همین اساس مشخصات ارائه شده از سوی مالباختگان ثبت و پلیس اقدام به گشت‌زنی در خیابان‌های اطراف کرد که در نهایت موفق شد، خودروی مذکور را مشاهده و متهمان را دستگیر کند.

وی در پایان ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور، با اشاره به نتیجه اقدامات این طرح و همچنین جزئیات اجرای آن خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح دو روزه، 13 سارق و دو توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه وسیله نقلیه سرقتی و مقادیری موادمخدر کشف شد.

انتهای پیام/2462/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول