اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید

پهلوان کشتی قم تجلیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن پیشکسوتان ورزش قم گفت: از محمدحسین جمال پهلوان سال‌های دور کشتی استان تجلیل و قدردانی شد.

پهلوان کشتی قم تجلیل شد

 محمدحسین شجاع‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش استان این است که به امور مهم تلاشگران سابق و قهرمانانی که سال‌ها برای اعتبار ورزش قم اهتمام ورزیده‌اند، رسیدگی شود.

*تلاش برای استفاده مثبت از تجارب ارزنده پیشکسوتان

وی ادامه داد: از چهار سال گذشته که انجمن پیشکسوتان ورزش قم با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است، سعی کرده‌ایم ابتدا تشکیلات منسجمی ایجاد کرده و سپس به امور مهم پیشکسوتان ارزنده ورزش قم بپردازیم.

مدیر‌عامل انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم افزود: در حد توان خود سعی کرده‌ایم که شرایطی ایجاد کنیم که زحمتکشان دیروز و پیشکسوتان امروز ورزش قم که اکنون بسیاری از آنها از تجربیات ارزنده سال‌ها حضور در ورزش برخوردارند را در محیطی سالم و صمیمی گرد هم آورده و حتی از دانش گرانبهای آنها در راستای توسعه ورزش بهره ببریم.

وی یادآور شد: به همین منظور در فواصل کوتاه و به مناسبت‌های مختلف به اتفاق مسئولان ورزش استان قم سعی می‌کنیم به دیدار آنها رفته و به سهم و بر اساس وظیفه خود، در ملاقات با خانواده گرانقدر پیشکسوتان از سال‌ها خدمات ارزنده آنها در ورزش تجلیل و قدردانی کنیم.

*لزوم تجلیل از کسانی که به جامعه خدمت کرده‌اند

مدیر‌عامل انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم افزود: پهلوان محمدحسین جمال از چهره‌های ارزنده‌ای است که در دوران جوانی افتخارات و عناوین ارزشمندی را برای ورزش قم در میادین مهم داخلی و خارجی به ارمغان آورده است و حالا جزو سرمایه‌های ورزشی قم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور به اتفاق مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم و تعداد زیادی از چهره‌های درخشان سال‌های نه چندان دور ورزش قم که امروز پیشکسوتان ارزنده ورزش در رشته‌های مختلف محسوب می‌شوند در منزل پهلوان جمال حضور یافته و به رسم وظیفه از وی قدردانی شد.

شجاع‌فرد تجلیل و قدردانی از کسانی که در هر عرصه‌ای به جامعه خدمت کرده‌اند را یکی از نیازهای امروز کشور دانست و تصریح کرد: این مهم موجب می‌شود تا نسل جوان امروز بدانند که برای برپایی این نظام کسانی بوده‌اند که در عرصه‌های مختلف، جوانی و اعتبار خود را هزینه کرده‌اند و امروز باید قدردان آنها باشیم و با بهره‌گیری از تجارب ارزنده آنها برای پیشرفت ایران اسلامی به خصوص در عرصه ورزش تلاش کنیم.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول