اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

مسئولان در مقابل تورم اقدامات عملی انجام دهند

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه مرند از مسئولان خواست تا در مقابل تورم و گرانی به مردم وعده‌هایی که قادر به حل انجام آنان هستند داده و اهتمام هرچه بیشتر در رفع مشکلات مردم داشته باشند.

مسئولان در مقابل تورم اقدامات عملی انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرند با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی اظهار کرد: دولتمردان باید با اتخاذ راهکارهای درست و اصولی در رفع معضل گرانی بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: توانمندان جامعه نیز در آغاز سال جدید باید کمک به مستمندان را فراموش نکنند تا با دستگیری فقرا و نیازمندان از اجر و ثواب اخروی برخوردار شوند.

خطیب جمعه مرند، از مسئولان خواست تا در مقابل تورم و گرانی به مردم وعده‌هایی که قادر به انجام آن نیستند، ندهند.

 نعمت‌زاده گفت: نظام اسلامی با وجود تمام دسیسه‌های سازمان‌یافته دشمنان همواره در عرصه علم و فناوری به پیشرفت‌های عظیمی دست یافته است که ناشی از اراده خلل‌ناپذیر ملت است.

وی در ادامه کسب رتبه اول طلاب حوزه علمیه شهرستان مرند را در بخش علمی بین 18 حوزه استان نشان از وجود عالمان بزرگی همچون آیت‌الله میرزا علی‌اکبر مرندی و آیت‌الله حجت کوه‌کمری که چهره جهانی دارد، ارزیابی کرده و آن را به مردم و اهالی شهرستان تبریک گفت.

امام جمعه مرند،به خانواده‌ها یادآور شد که در حال حاضر جامعه اسلامی ما بیشتر از گذشته به پرورش جوانان اهل علم و تقوا به عنوان سفیران آینده اسلام برای ترویج آموزه‌های دینی نیاز دارد چراکه می‌توان دکتر را از کشورهای دیگر آورد اما تربیت‌کننده عالم و روحانی را نمی‌توان از خارج از کشور تامین کرد.

وی افزود: با تلاش و همت دولتمردان و دانشمندان جوان، تحریم‌ها به فرصتی مطلوب برای پیشرفت و توسعه بیش از پیش نظام اسلامی تبدیل شده است.

امام جمعه مرند با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران باید رفتار و منش این بزرگ بانوی اسلام را الگوی خود قرار دهند.

وی در ادامه از مسئولان نیز خواست برای رفع معضلات و مشکلات پرستاران اهتمام داشته باشند.

امام جمعه مرند در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات‌های بدر و خیبر به خصوص سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهدای گرانقدر اسلام، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

خطیب نمازجمعه مرند افزود: با گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، اقشار مختلف مردم با حضور در عرصه‌های مختلف عشق و دلدادگی خود را به انقلاب و ولایت فقیه نشان می‌دهند و مسئولان نیز باید با تأسی از گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه در عمل نشان دهند.

وی گفت: انتخابات سال آینده شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز برای تحکیم پایه‌های اصلی نظام است که مردم با حضور پرشور و انتخاب افراد اصلح سرنوشت آینده خودشان را همانند سایر انتخابات رقم خواهند زد.

امام جمعه مرند با اشاره به همزمانی عید امسال با ایام فاطمیه،سالگرد رحلت یادگار حضرت امام را به خانواده بزرگوار آن عزیز سفر کرده که تنها امین امام راحل در ایام اوج انقلاب بوده و در به ثمر رسیدن آن نقش مهمی داشت نیز تسلیت گفت و بر رعایت حرمت این ایام تاکید کرد.

انتهای پیام/60009/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول