اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد

ارتقای رزم مهمترین برنامه نیروی زمینی سپاه در سال 92

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌های آموزشی مصوب و پیش‌بینی شده آمادگی رزم را ارتقا دهیم و برای اجرای تمام برنامه‌ها آمادگی کامل داریم.

ارتقای رزم مهمترین برنامه نیروی زمینی سپاه در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار عبدالله عراقی در حاشیه مراسم نخستین سالگرد گرامیداشت سه شهید تکاور سپاه علی بن ابیطالب(ع) در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تشریح مهمترین برنامه‌های نیروی زمینی سپاه در سال آینده اظهار کرد: حفظ و ارتقای آمادگی رزم نیروهای سپاه یکی از مهمترین برنامه‌ها خواهد بود.

*آمادگی برای اجرای کامل برنامه‌ها 

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌های آموزشی مصوب و پیش‌بینی شده آمادگی رزم را ارتقا دهیم و اعلام می‌کنیم برای اجرای تمام برنامه‌ها آمادگی کامل داریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا زمان رزمایش‌ها در سال آینده مشخص شده است، اظهار کرد: برنامه رزمایش‌ها تصویب نشده و در موعد مقرر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

*به دنبال تداوم امنیت پایدار در کشور هستیم

عراقی همچنین یکی از اهداف مهم نیروی زمینی سپاه را تداوم امنیت پایدار در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امنیت پایدار از طریق سازماندهی کردن مردم و بسیجیان شمال غرب و جنوب شرق کشور صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: نظام به طایفه‌های این مناطق اعتماد کرده است و امروز آنها حافظ امنیت مرزها هستند.

*مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص انتخابات گفت: ان‌شاءالله همه گروه‌ها در انتخابات حضور فعالی داشته باشند و شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام/78008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول