اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی:

آقای لاریجانی به قم و حوزه علاقمند است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آقای لاریجانی به حوزه علمیه و قم علاقمند است و حضور ایشان منشأ خیر و برکت زیادی برای استان بوده است.

آقای لاریجانی به قم و حوزه علاقمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی امروز در حاشیه استقبال مردم از علی لاریجانی که در بیت پدری وی برگزار شد در سخنانی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات لاریجانی در زمینه خدمت به قم بیان کرد: آقای لاریجانی به حوزه علمیه و قم علاقمند هستند و اینکه قبول کردند نمایندگی قم را بپذیرند مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه و مراجع تقلید از حضور لاریجانی در قم به عنوان نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی استقبال کردند گفت: خدماتی که در طول این مدت توسط آقای لاریجانی به قم ارائه شده قابل توجه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وقایع 22 بهمن که هنگام سخنرانی لاریجانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رخ داد، گفت: حرکتی که در 22 بهمن به وقوع پیوست زشت، قبیح و حرام بود.

وی با اشاره به حرکت گسترده مردم قم در روز 22 بهمن بیان کرد: متاسفانه این حرکت از سوی افرادی بی‌تقوا و دست‌نشانده رقم خورد و به هیچ وجه یک حرکت مردمی نبود.

آیت‌الله مقتدایی بیان کرد: ان‌شاءالله دیگر شاهد وقوع چنین حرکت‌هایی نباشیم و همه در راستای پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت استان قم تلاش کنیم.

انتهای پیام/2258/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول