اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید هامون:

هامون می‌تواند قطب توسعه سیستان شود

خبرگزاری فارس: فرماندار هامون گفت: شهرستان هامون می‌تواند قطب توسعه سیستان شود.

هامون می‌تواند قطب توسعه سیستان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هامون حمیدرضا فخررحیمی ظهر امروز در نخستین روز کاری با حضور در منزل شهدای شاخص این شهرستان اظهار داشت: عزت و اعتبار به دست آمده تاکنون برای کشور به اعتبار خون شهدایی است که جان خود را در دفاع از ارزش‌های والای آن فدا کردند.

وی بیان کرد: اولین روز کاری خود را در منازل شهدا و با دیدار با خانواده‌های آنان آغاز می‌کنیم تا هیچگاه یادمان نرود جایگاه به دست آمده به واسطه خون والای شهداست.

فرماندار هامون با بیان اینکه تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی پر از افتخارات شهداست،‌ یادآور شد: از عهدی که امروز با این شهدا شد تلاش می‌شود تا با ارائه خدمت بی‌منت و صادقانه طعم سازندگی را به مردم شایسته این دیار بچشانیم.

وی تصریح کرد:‌ استان سیستان و بلوچستان سرشار از قابلیت و استعداد است و منطقه سیستان هم از جمله مناطق اسطوره‌ای است که باید متناسب با نام آن توسعه و پیشرفت کند.

فخررحیمی با بیان اینکه خدمت به مردم اصل فعالیت این فرمانداری خواهد بود، خاطرنشان کرد: شهرستان هامون با دارا بودن استعدادهای بالقوه و زیربنایی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و تجاری می‌تواند به قطب توسعه در منطقه سیستان مبدل شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بافت جدید شهرسازی به دلیل مشکلات طبیعی دشت سیستان مسئله سیل و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب شهری به این منطقه سوق دارد ، مدیریت اجرایی حداکثر استفاده را از این مهم خواهد کرد.

فرماندار هامون گفت:‌ هامون در مسیر ترانزیت قرار دارد و این مکان در صورتی که ظرفیت‌های خود را به خوبی بشناسد می‌تواند سرمنشأ تحولات جدی در سطح ملی و منطقه‌ای شود.

وی ادامه داد: دسترسی به راههای اصلی درون و برون منطقه‌ای و دسترسی آسان به آب، برق و سایر تأسیسات زیربنایی از جمله مزیت‌هایی است که باید بهره‌ لازم را از آنها گرفت.

گفتنی است فرماندار به همراه رئیس بنیاد شهید، مدیرعامل بانک مهر استان، شهردار و اعضای شورای شهر ظهر امروز با خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان به ویژه شهیدان برخوردار، سنچولی، سرگزی و علیرضا بولاغ، دیدار و با ذکر فاتحه تجدید میثاق خود را با آرمان‌های شهدای انقلاب اعلام کردند.

انتهای پیام/75002/ج20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول