اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اردیبهشت ماه سال آینده صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون مدارس استعداد‌های درخشان دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 20 اردیبهشت ماه سال آینده آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی به راهنمایی در استان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون مدارس استعداد‌های درخشان دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی مهدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری آزمون‌های مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی در استان اظهار کرد: امسال برای گزینش دانش‌آموزان برای ورود به این مدارس سه آزمون در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نخستین آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی برای ورود دانش‌آموزان ابتدایی به دوره راهنمایی صورت می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به زمان برگزاری این آزمون‌ها تصریح کرد: 20 اردیبهشت ماه سال آینده آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی دانش‌آموزان دوره ابتدایی به راهنمایی در استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین آزمون ورود دانش‌آموزان راهنمایی به دوره متوسطه نیز در روز 19 اردیبهشت ماه سال آینده در میان دانش‌آموزان استان اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمونی نیز برای ورود دانش‌آموزان به رشته ادبیات و علوم انسانی در مدارس استعداد‌های درخشان در استان برگزار می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه از 17 تا 23 فروردین ماه ثبت‌نام دانش‌آموزان متقاضی شرکت در آزمون ورود به رشته ادبیات و علوم انسانی در مدارس استعداد‌های درخشان صورت می‌گیرد، تاکید کرد: 20 اردیبهشت ماه سال آینده نیز به عنوان زمان برگزاری این آزمون در میان دانش‌آموزان مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال زمان برگزاری امتحانات دانش‌آموزان تغییر یافته و امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان زود‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، افزود: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها از دلایل این موضوع به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول