اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمی بودجه

تیم قم از اعزام به طناب کشی قهرمانی کشور باز ماند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام نشدن تیم مردان قم به پیکارهای طناب کشی قهرمانی کشور به دلیل کمی بودجه خبر داد.

تیم قم از اعزام به طناب کشی قهرمانی کشور باز ماند

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از بین بیش از 12 رشته‌ای که هم اکنون زیر پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی قرار دارند، طناب کشی از جمله رشته‌هایی است که در کشور برای ورزش قم افتخارات و عناوین ارزشمندی کسب کرده است.

وی ادامه داد: در طناب کشی ورزشکاران بسیار خوب و حرفه‌‌ای در قم داریم که بسیاری از آنها از نیروهای توانمند و قدرتمند روستایی و عشایری هستند و علاوه بر پیکارهای قهرمانی کشور در مسابقات روستایی و عشایری و جشنواره‌های بومی و محلی همواره جزو مدعیان قهرمانی هستند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: در طناب کشی سابقه کسب عنوان قهرمانی کشور و چندین عنوان نایب قهرمانی و سومی کشور را داریم و در مجموع باید به این نکته اشاره کنم که قم در این رشته جزو استان‌های موفق و سرآمد کشور محسوب می‌شود.

وی یاد آور شد: ورزشکاران بسیار خوب و مربیان توانمندی در طناب کشی داریم چون امروز طناب کشی دیگر یک رشته ورزشی تفریحی و ساده نیست بلکه رشته‌ای است که اجرا و پرداختن به آن بر اساس اصول علمی و حرفه‌ای امکان پذیر است.

ساری در ادامه به مقام سوم قم در پیکارهای سال 90 طناب کشی قهرمانی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: تیم قم در آن رقابت‌ها که به میزبانی کرمان برگزار شد واقعا شایسته کسب عنوان قهرمانی بود اما در نهایت به مقام سوم بسنده کرد.

وی خاطرنشان کرد: با این تلاش مجموعه هیئت این بود که تیم طناب کشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم امسال نماینده خوب و پرقدرتی در پیکارهای قهرمانی کشور باشد و بتواند همچنان جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد اما به دلیل کمبود بودجه این تیم به مسابقات اعزام نشد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی انجمن طناب کشی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان رقابت‌های این دوره قهرمانی کشور در روز پنجشنبه بیست و چهارم اسفند ماه به انجام می‌رسد تا قهرمان سال 1391 مشخص شود اما تیم قم که همواره یکی از تیم‌های حاضر در جمع چهار تیم برتر کشور بوده در این دوره حضور ندارد.

وی اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی کشور در روزهای پایانی سال جاری رقابت‌های خود را به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه برگزار می‌کنند و دلمان می‌خواست قم نیز یکی از تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها باشد اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در دوره بعدی حضور پرقدرتی داشته باشیم.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول