اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن الکریم قم خبر داد

ارائه آموزش مفاهیم قرآن به 392 هزار نفر در قم

خبرگزاری فارس:‌ مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: بیش از 392 هزار نفر به همت دو موسسه قرآنی و با حمایت و نظارت دارالقرآن الکریم قم در آموزش غیرحضوری مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند.

ارائه آموزش مفاهیم قرآن به 392 هزار نفر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی اظهار کرد: در این دوره آموزشی که با مشارکت خواهران و برادران علاقمند از سراسر کشور برگزار شد، در پایان به قبول‌شدگان در دوره گواهینامه مفاهیم در سطوح یک، دو و سه اعطا شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در طول سال 91 به صورت غیرمتمرکز از سوی موسسه بیت القرآن امام علی(ع) و با حمایت و مشارکت دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام عظیمی همچنین از برگزاری یک دوره آموزش مفاهیم قرآن کریم با مشارکت بیش از 85 هزار نفر از سراسر کشور خبر داد و گفت: این دوره آموزشی توسط موسسه قرآن جبرئیل امین و با حمایت و نظارت دارالقرآن الکریم قم برگزار شد و در پایان به قبول‌شدگان در دوره گواهینامه اعطا شد.

مسئول دارالقرآن الکریم قم همچنین از برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن کریم با مشارکت 5 هزار نفر خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی توسط موسسه قرآنی جبرئیل امین و با حمایت و نظارت دارالقرآن الکریم قم برگزار شد.

وی ادامه داد: مدت اجرای این دوره آموزشی سه ساله است و بیش از 5 هزار نفر از سراسر کشور از ابتدای امسال در این طرح مشارکت کردند.

به گفته حجت‌الاسلام عظیمی در پایان این دوره آموزشی گواهینامه حفظ قرآن کریم به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول