اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

مردم و معتمدان، مسئولان را در خدمت به مسافران نوروزی یاری دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: مسئولان این شهرستان در ایام نوروز در خدمت مردم و گردشگران هستند و از مردم، معتمدین و نخبگان هم می‌خواهیم تا در این امر بزرگ مسئولان را یاری کنند.

مردم و معتمدان، مسئولان را در خدمت به مسافران نوروزی یاری دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در جلسه شورای معتمدین شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهرستان گناوه در راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسی خود بار دیگر حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری اعلام کردند.

وی با تشکر از مردم شهرستان گناوه در ارتباط با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در این راهپیمایی حساب برخی اشخاص را با نظام و رهبری جدا کردند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: سال نو را پیشاپیش تبرک گفته و امیدواریم در سال 92 پایه ظلم استکبار جهانی کوتاه و نابود شود.

مشکلات اعتباری بسیاری از پروژه‌ها را حل کردیم

حبیبی‌منش گفت: در 6 ماهه گذشته که افتخار خدمت به مردم شریف شهرستان گناوه را داشته‌ام در بدو ورود با همکاری کارشناسان توانستیم پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را شناسایی و آن‌هایی که پیشرفت فیزیکی 80 درصد به بالا را داشته به پایان برسانیم.

وی افزود: در حال حاضر ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک آماده بهره‌برداری داریم که بخشی از آن‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و بخش دیگری از آن نیز در سه ماهه اول سال 92 با حضور مقامات استانی و کشوری افتتاح می‌شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: بنده گزارش اغراق آمیز و غیر واقعی ارائه نمی‌دهم بلکه کارهای انجام شده را به صورت شفاف بیان می‌کنم.

2 ایستگاه سی ان جی گناوه سال آینده بهره‌برداری می‌شود

وی در ارتباط با دو ایستگاه CNG گناوه گفت: در این خصوص پیگیری‌های زیادی صورت گرفت حتی کار از لحاظ تشکیلات اداری فراتر رفت و توانستیم مسئولان مربوطه را متقاعد کرده و در حال حاضر مشغول به کار هستند که در روزهای آغازین سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گناوه در خصوص پروژه‌های سال جدید هم گفت: بخشی از پروژه‌های پیشنهادی تنظیم شده است و بخشی هم تا آخر فروردین ماه 92 آماده و برای اخذ اعتبار به استان ارسال می‌شود.

حبیبی‌منش افزود: مردم گناوه از قدیم تاکنون مهمانپذیر هستند و اگر اینگونه نبود امروز شاهد خیل عظیم گردشگران به این شهرستان نبودیم.

وی اضافه کرد: امروز در خیلی از شهرهای جهان هزینه‌های زیادی می‌کنند تا شهرشان معروف و صاحب گردشگر شود که قطعاً گذشتگان شهر گناوه با برخورد خوب خود توانسته‌اند این امر بزرگ را انجام دهند.

مسئولان در ایام نوروز هم برای خدمت به مردم آماده‌اند

فرماندار گناوه اضافه کرد: تمام مسئولان این شهرستان در ایام نوروز در خدمت مردم و گردشگران هستند و از مردم، معتمدین و نخبگان هم می‌خواهیم تا در این امر بزرگ مسئولان را یاری کنند.

حبیبی‌منش بیان کرد: از ماه‌ها پیش کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر شهرستان گناوه تشکیل شده و همه زیرساخت‌های لازم پیش بینی و انجام گرفته است.

وی خطاب به شهروندان گناوه گفت: در ایام نوروز که ترافیک سنگینی در شهر وجود دارد در حد امکان از خودرو شخصی خود برای موارد غیر ضروری استفاده نکنند.

حبیبی‌منش اضافه کرد: سال آینده در آستانه تغییرات و تحولاتی اعظمی در کشور هستیم یکی انتخابات و دیگری تغییر دولت بنابراین با تمام توان خود کارهای مانده را به نحو احسن انجام دهید.

فرماندار گناوه گفت: در انتخابات پیش رو دشمن به دنبال این است که حضور حداکثری مردم کمتر باشد بنابراین نیاز است با هوشیاری تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول