اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم خبر داد

اجرای سه‌هفته‌ای طرح نوروزی ناجا از فردا/ کاهش ۵۰ درصدی زورگیری

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی از اجرای سه هفته‌ای طرح نوروزی ناجا از فردا در کشور خبر داد و گفت: این طرح به مدت 3 هفته تا 16 فروردین 92 با 3 شیفت کاری که 2 شیفت آن کار و یک شیفت آن استراحت است کلید می‌خورد.

اجرای سه‌هفته‌ای طرح نوروزی ناجا از فردا/ کاهش ۵۰ درصدی زورگیری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: آمارها و رصد امنیتی در کشور نشان می‌دهد که همه نقاط کشور از شاخص‌های امنیتی یکسانی برخوردار هستند.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: البته ممکن است مناطق شرقی که مبدا ورود مواد مخدر بوده و دشمن هم در آن حوالی حضور دارد مشکلاتی وجود داشته باشد ولی در آنجا هم ناامنی به پایین‌ترین سطح خود رسیده است .

فرمانده نیروی انتظامی کشور این دستاورد را مدیون هماهنگی دستگاه‌های امنیتی کشور دانست و گفت: در همه جای کشور اشراف امنیتی وجود دارد.

احمدی‌مقدم اضافه کرد: دشمن به سرعت در تورهای امنیتی کشور گرفتار می‌شود و خطوط آنها یکی پس از دیگری می‌سوزد.

وی به وضعیت مناسب درون سازمانی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برخلاف اینکه فکر می‌کردیم بر اثر فشارهای دشمن در سال 91 در سازمان خود با چالش مواجه هستیم با مدیریت صحیح منابع و هزینه و همچنین کمک‌های خوب دولت توانستیم حقوق و مطالبات و عیدی کارکنان خود را پرداخت کنیم و از این بابت حتی وضعیتی بهتر از سالهای گذشته داشتیم.

احمدی‌مقدم عنوان کرد: در تهیه خوراک و پوشاک و سوخت و خودرو وضعیت نه تنها کمتر از سال قبل نبود بلکه وضعیتی بهتر داشتیم.

وی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سال 92 خبر داد و گفت: شک نکنید پرشورترین انتخابات را در سال 92 خواهیم داشت.

احمدی مقدم به شور و نشاط مردم در آستانه عید اشاره کرد و گفت: مردم در حال خرید هستند و شور و نشاط و امید در جامعه موج می‌زند که این یک دهن کجی به دشمن خواهد بود.

احمدی‌مقدم از اجرای سه هفته‌ای طرح نوروزی از فردا در کشور خبرداد و گفت: این طرح به مدت 3 هفته تا 16 فروردین 92 با 3 شیفت کاری که 2 شیفت آن کار و یک شیفت آن استراحت است کلید می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال فارس که با اعدام زورگیران تهرانی و سایر اقدامات شما تا چه میزان این جرم کاهش یافته است، افزود: با سرعت عمل قوه قضائیه در پرونده زورگیران تهرانی و برخوردهای قضائی و انتظامی و حضور مردم و تعامل آنها این جرم اکنون تا 50 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/2571/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول