اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد شورای نگهبان کشور

دشمنان می‌خواهند در انتخابات آینده تنش ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد شورای نگهبان کشور گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌اند به دنبال تنش در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال آینده هستند.

دشمنان می‌خواهند در انتخابات آینده تنش ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد عباسعلی فرزندی اردکانی لحظاتی پیش در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این استان برگزار شد گفت:‌ امروز به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جامعه ما پس از 34 سال پیشرفت‌های چشمگیری در تمام زمینه‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه اگر امروز ما می‌خواهیم مورد توجه دنیا قرار بگیریم افزود: امروز مسئله انتخابات یک مسئله مهم و اساسی برای ایران اسلامی است.

فرزندی یادآور شد: انتخابات انقلاب اسلامی برای فراتر از محیط‌های جغرافیایی مورد ارزش قرار گرفته که باید در این انتخابات همه اقشار مختلف مردم پای کار بیایند.

کارشناس ارشد شورای نگهبان کشور خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی باعث شده که جریان امیدی در دل ملت‌های آزادیخواه به وجود بیاید و این ملت‌ها توانسته‌اند با الگو گرفتن از ایران اسلامی در خیلی از زمینه‌ها پیروز میدان شوند.

وی با بیان اینکه اگر ملت ایران مانند دوره‌های گذشته در این انتخابات شرکت کنند خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری موجب خوشحالی دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان نظام انقلاب اسلامی می‌شود.

فرزندی تصریح کرد: امروز جریان امید در دل ملت‌های آزادیخواه و مسلمان ایجاد شده و حزب‌الله لبنان در آن روییده بیداری اسلامی به وجود آمده و صدها جریان مثبت دیگر که همگی الگو از ایران اسلامی می‌گیرد.

کارشناس ارشد شورای نگهبان کشور با بیان اینکه غربی‌ها اسلام و ایران را در مقابل خود می‌دانند اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که این انتخابات پرشور برگزار شود زیرا مسئله انتخابات در ایران فقط مربوط به ملت ما و گروه‌های سیاسی نیست بلکه تمام کشورهای آزادیخواه چشم امیدشان به این انتخابات است.

فرزندی یادآور شد: برای نخستین‌بار تجمیع دو انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراها در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود که هرکدام از این انتخابات به نوعی مهم و ضروری است اما انتخابات ریاست جمهوری دارای یک خواستگاه و جایگاهی مهم است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ریاست ‌جمهوری تجربیات خوبی نصیب عوامل نظارتی شده است، گفت: دشمنان نظام به دنبال این هستند که فرصت‌های انتخاباتی ایران اسلامی را به تهدید تبدیل کنند.

فرزندی با اشاره به اینکه فتنه 88 با یک برنامه‌ریزی چندساله که از قبل طراحی کرده بودند رخ داد، گفت: خوشبختانه این فتنه با درایت و بصیرت والای مقام معظم رهبری جمع و برای همیشه خاموش شده است.

فرزندی تأکید کرد: هرچه دشمنان نظام علیه ایران توطئه‌چینی کنند عشق ملت ایران به ولایت بیشتر می‌شود.

کارشناس ارشد شورای نگهبان کشور گفت: ناظران شوراهای نگهبان باید از هم‌اکنون با جریان‌های سیاسی که می‌خواهند در این انتخابات شرکت کنند آشنا شوند.

وی از ناظران شوراهای نگهبان خواست، زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

فرزندی با بیان اینکه دشمنان نظام پس از اینکه در فتنه 88 شکست خوردند به فکر تحریم اقتصادی علیه ایران افتادند و آنها می‌گفتند که اقتصاد ایران وابسته است به صنعت نفت اما به لطف خدا و به دلیل ظرفیت‌های بالای ایران اسلامی امروز این تحریم‌ها هم کارساز نشدند.

فرزندی تصریح کرد: بخش اعظمی از پول نفت ایران اسلامی در بانک‌های خارج کشور هستند که اجازه نمی‌دهند وارد ایران شوند و همین امر باعث شده که تا حدودی تورم ناشی از تحریم دامنگیر مردم شود اما ملت ایران با بصیرتی که دارند همیشه در صحنه‌های حساس نظام بوده‌اند.

فرزندی خاطرنشان کرد: بخشی از گرانی‌ها و تورم‌ها ناشی از تحریم‌هاست اما بخش عمده‌ای دیگر از این گرانی‌ها و تورم‌ها ناکارآمدی حوزه مدیریت اقتصادی در سطح کشور است.

وی گفت: دشمنان ما به دنبال ایجاد تنش در مناطق قومی و جاهای مختلف ایران اسلامی هستند که می‌خواهند با این ترفند ضربه به اسلام و ایران اسلامی وارد کنند.

فرزندی خاطرنشان کرد: امروز جریان‌های مختلفی از جمله جریان اصولگرایی، جریان جبهه پایداری، جریان اصلاح‌طلبی، جریان فتنه جریان انحرافی و... در حال فعالیت هستند گفت: دشمنان به خوبی جریان‌ها را شناسایی کردند و می‌خواهند از طریق اینکه جریان انحرافی مختص به یک شخص خاص است به انتخابات آینده ضربه بزنند.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که نقش نهادهای نظارتی را تضعیف کنند و نظارت بین‌المللی را در انتخابات ایران داشته باشند.

فرزندی گفت: ‌اگر ما می‌خواهیم برای مقابله با این دیدگاه‌ها حرکت کنیم باید همه جریان‌های سیاسی احساس کنند که در انتخابات سهم دارند.

وی تصریح کرد: ما باید تعامل بین برنده و بازنده را بعد از انتخابات ظرفیت‌سازی کنیم.

فرزندی گفت: فتنه 88 طوری طراحی شده بود که دشمنان در طی این 30 سال نتوانستند این گونه وارد کشور شوند اما به لطف خدا به خوبی این جریان جمع شد.

وی گفت:‌ باید تلاش کنیم که درک مشترک از تهدیدهای خارجی بالا ببریم تا زمینه حضور آنها حداکثری شود.

کارشناس ارشد شورای نگهبان کشور گفت: باید این نکته را بین مردم جا بیاندازیم که اولویت اصلی ما مسئله انتخابات حداکثری است زیرا این مسئله آبروی ماست و نشان از رشد سیاسی کشور ایران اسلامی دارد.

فرزندی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری موضوعی است که دشمنان ما را مأیوس و دوستان را سربلند می‌کند.

وی گفت: امروز باید مراقب جریان‌های سیاسی از جمله جریان انحرافی و فتنه باشیم زیرا اینها دوباره به دنبال فتنه‌گری هستند.

فرزندی خاطرنشان کرد:‌ رئیس‌ جمهور در دوره اول با گفتمان زیبایی از جمله ولایت‌پذیری، استکبار ستیزی موضوع مردم و عدالت‌محوری کار خود را آغاز کرد و این دوره را محکم به پایان برد اما متأسفانه در دوره دوم شخصی به اسم مشایی در کنار این قرار گرفت که باعث شد مردم از رئیس‌ جمهور ناراحت شوند.

فرزندی یادآور شد: طرفداری امروز احمدی‌نژاد از شخص رئیس‌ جمهوری و اعلام کردن وی به عنوان برادر عزیز و دادن مدال فرهنگ به این شخص باعث شده که یک بار دیگر بچه‌های بسیجی و حزب‌اللهی از این قضیه ناراحت شوند.

فرزندی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال اختلاف بین سران دینی، دولتمردان و اقشار مختلف مردم است که باید در این قضیه مردم هوشیار باشند.

وی گفت: امروز در حوزه اصلاح‌طلبی چهار طیف ایجاد شده که یکی طیف فتنه است که همچنان بر طبل فتنه و کودتای مخملی می‌کوبد و گروه دوم فتنه نیستند اما مایل به این گروه هستند.

فرزندی با اشاره به اینکه گروه سوم و اصلاح‌طلبان افرادی دو پهلو هستند گفت: گروه چهارم این حزب می‌گویند فتنه‌گران اصلاح‌طلب نبوده‌اند اما از نظام گله‌مند هستیم زیرا احمدی‌نژاد باعث شده که فتنه 88 به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات آینده با بصیرت کامل و هوشیاری به پای صندوق‌های رأی بیایند.

انتهای پیام/2304/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول