اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین خبر داد

استقرار واحدهای امدادی در سطح شهر قصرشیرین

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: طرح تعطیلات نوروزی هم‌زمان با سراسر کشور از 24 اسفند ماه شروع می‌شود و واحدهای امدادی و خدماتی در خدمت میهمانان نوروزی خواهند بود.

استقرار واحدهای امدادی در سطح شهر قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حسین پروین عصر امروز در جلسه هماهنگی شروع استقرار واحدهای امدادی و خدماتی که در فرمانداری شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: برای خدمات‌دهی بهتر به میهمانان نوروزی نیاز است یک تعامل و همکاری بین تمام ادارات وجود داشته باشد.

وی به محورهای بین شهری اشاره داشت و خواستار نظارت بیشتر پلیس راه شد و افزود: در ایام نوروز فوریت‌های پزشکی، بیمارستان‌ها، آتش‌نشانی، پلیس راه، هلال احمر، راه و شهرسازی با همکاری بیشتر و افزایش افراد برای پست‌ها در شبانه‌روز، خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهند.

در این جلسه مهدی حاجی‌مرادیان نیز اظهار داشت: روز پنج‌شنبه ساعت 9 صبح، اکیپی متشکل از آتش‌نشانی، پلیس راه، فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و نیروهای انتظامی از درب ساختمان  آتش‌نشانی به مقصد پلیس راه با انجام رژه، آمادگی خود را برای ارائه خدمات امدادی و رفاهی به میهمانان و مردم اعلام می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر قصرشیرین با بیان اینکه یک پایگاه ثابت امداد و نجات در ورودی شهر روبه‌روی پلیس راه قرار دارد و یک پایگاه نیز به‌منظور خوش‌آمدگویی و پذیرایی از مسافران نوروزی در پارک بسیج مستقر است، تصریح کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر نیز با امدادگران مجرب و آموزش‌دیده و با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس در نقاط شهرستان به ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی و حوادث احتمالی می‌پردازد.

وی از برگزاری ایستگاه صلواتی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نمایشگاه جلوه‌های ایثار خبر داد و خاطر نشان کرد: اکیپ مستقر در این نمایشگاه از 28 اسفند ماه به بعد شروع به‌کار می‌کنند و اکیپ مستقر در سطح شهر از 25 اسفند ماه کار خود را شروع کرده و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/2700/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول