اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان:

ساخت و سازهای سیتی سنتر اصفهان اسلامی است/ عبادت، اقتصاد و حکومت در سیتی‌سنتر جمع شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان با اشاره به اینکه ساخت و سازهای سیتی سنتر اصفهان اسلامی است، گفت: در این مجموعه مراکز علمی، حوزه علمیه، مرکز اقتصاد و همگی در کنار هم هستند و با حکومت تعامل دارند.

ساخت و سازهای سیتی سنتر اصفهان اسلامی است/ عبادت، اقتصاد و حکومت در سیتی‌سنتر جمع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ‌حجت‌السلام محمد‌رضا صالحیان بعد از ظهر امروز در بازدید از مجموعه سیتی سنتر اصفهان با بیان اینکه در این مجموعه می‌توان احترام به انسان، انسانیت و نعمات الهی را به وضوح دید، اظهار کرد: اگر در این مجموعه گردش کنیم، متوجه احترام به شخصیت انسان‌ها و رعایت عدالت می‌شویم که این مسئله‌ای است که غرب مدعی آن است.

وی با بیان اینکه احترام به نعمت‌های الهی در آموزه‌های دینی ما جایگاه ویژه‌ای دارد و سبب افزایش آنها می‌شود، افزود: امام صادق(ع) می‌فرماید که اگر با نعمات الهی خوش همسایگی نکنید از دست شما می‌روند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان تاکید کرد: در بسیاری از مکان‌ها به نعمت‌های الهی بی احترامی می‌شود، اما در سیتی سنتر اصفهان به تمامی نعمت‌های الهی از ریز و درشت آن احترام گذاشته شده و با رعایت ادب نیز به دست مشتری سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه سیتی سنتر اصفهان برای اصفهان و ایران اسلامی و جهان تشیع افتخار بزرگی است، گفت: ساخت و سازهای این مرکز اسلامی است و در مجموعه سیتی سنتر اصفهان مرکز علمی، اقتصادی و حوزه علمیه در کنار یکدیگر هستند و با یکدیگر و حکومت تعامل دارند.

صالحیان اضافه کرد: بدون شک باید قدردان چنین مدیرانی باشیم که توانسته‌اند با ایجاد چنین مرکز بزرگی سهم عمده‌ای در اشتغال افراد نیازمند و معلول و از کار افتاده در استان شوند.

انتهای پیام/63008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول