اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد

56 مصوبه ره‌آورد سفرهای استاندار قم به مناطق شهری

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تاکنون 56 مصوبه در بازدید از مناطق مختلف قم داشته‌ایم که 16 مورد مربوط به امور فرهنگی بوده است.

56 مصوبه ره‌آورد سفرهای استاندار قم به مناطق شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومه استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: تاکنون 56 مصوبه در بازدید از مناطق مختلف قم داشته‌ایم که 16 مورد مربوط به امور فرهنگی بوده است.

وی افزود: استاندار قم تاکید فراوانی بر تکمیل یادمان شهدای کوه خضر نبی دارد و طی بازدید از این مکان اعتبار لازم هم تصویب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تشکیل شورای مرکزی ایثارگران در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: مقرر شده است از هر منطقه چندین نفر از خانواده‌های ایثارگران انتخاب شوند و جلسات مشترکی با حضور آنها برای استفاده از نظرات این قشر برگزار شود.

وی از تکمیل گلزار شهدای سوم خرداد استان قم خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سفرهای انجام شده به مناطق مختلف، 21 مصوبه هم مربوط به امور عمرانی مانند تهیه طرح تفصیلی عمرانی قم، پیگیری تحقق واگذاری 30 هکتار زمین برای سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، توسعه صحن شرقی حرم مطهر، آماده‌سازی مسیر پیاده‌رو و تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) تا نیمه شعبان و اقدام لازم برای اضافه شدن منطقه جمکران به محدوده بافت فرسوده بودند.

عرب‌انصاری با اشاره به مصوبه‌های مربوط به مباحث آموزشی قم بیان داشت: در ارتباط با مسائل اجتماعی هم تهیه طرح آماده‌سازی و بهسازی آرامستان‌ها، تسریع در بهره‌برداری از پارکینگ میدان امام خمینی(ره) و ارائه خدمات بانکی و صنفی در پردیسان از جمله مصوبات بوده‌اند.

انتهای پیام/78004/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول