اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

بازدید از 20 سازمان و اداره کل قبل از پایان سال / پروژه مونوریل فعال‌تر از قبل است

خبرگزاری فارس: استاندار قم از بازدید از 20 سازمان و اداره کل استان با محوریت معاونین استاندار قبل از پایان سال خبر داد و عمده مباحث در این بازدیدها را مسائل تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

بازدید از 20 سازمان و اداره کل قبل از پایان سال / پروژه مونوریل فعال‌تر از قبل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت کنترل حوادث استان قم با اشاره به اهمیت بحث مدیریت بحران گفت: قم «بلد امن» است و جایی مثل قم باید از جهات مختلف امن باشد.

وی با اشاره به بازتاب‌های منفی بسیار زیاد پرتاب مهر و کفش به رئیس مجلس در مراسم 22 بهمن قم گفت: اگر این اتفاق در جای دیگری رخ داده بود به این گستردگی بازتاب نداشت زیرا قم «بلد امن» است و نباید این بداخلاقی‌ها در این شهر اتفاق بیافتد و زمانی که این اتفاق رخ داد قدری از آن بلد امن به خطر می‌افتد.

استاندار قم با بیان اینکه تعریف شهروندی در قم متفاوت است، تصریح کرد: این‌ها واقعیت بلکه حقیقت است؛ اگر در خیابانی از خیابان‌های قم اتفاقی بیفتد بازتاب جهانی دارد و اگر کار خوبی هم انجام شود بازتاب آن وسیع و گسترده است.

وی با اشاره به حساسیت‌های خاص شهر قم ابراز داشت: افتخار کردن به خدمت در قم، حقیقت است و مدیران باید بر روی مسئولیت‌هایشان در مدیریت بحران متمرکز باشند.

پیریایی در ادامه از بازدید از 20 سازمان و اداره کل استان با محوریت معاونین استاندار قبل از پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: مسئله عمده ما در این بازدید‌ها ارائه خدمات مناسب به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، مسائل مرتبط با ارباب رجوع و... است.

وی صحبت آمایش سرزمین را صحبت آینده دانست و اظهار داشت: صحبت شناخت نقاط خدمت مربوط به همیشه است.

استاندار قم با بیان اینکه معاونین استاندار در هر شرایطی خودشان را در مقابل خدا و محضر خدا بدانند، یادآور شد: اگر در استان یا شهرستانی نگاه مسئولان کلان به همه چیز نباشد و نتوانند مسائل استان و شهرستان را ترسیم کنند منابع مردم و نظام از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: در بحث بحران باید از درونی‌ترین مباحث و از محور صفر خدمات شروع کنیم و مدیران باید مباحث را تئوریزه کنند.

پیریایی یادآور شد: اگر قم 20 نباشد معدل جمهوری اسلامی پایین می‌آید و این یک واقعیت است هر چند که در برخی از مسائل قم نتوانسته است پیشتاز باشد.

وی بافت‌های فرسوده را یکی از نقاط بحرانی خواند و اظهار داشت: تا وقتی این بحث به صورت نیاز مردم مطرح نشود ساختار آن درست نمی‌شود.

استاندار اظهار داشت: اگر موج زلزله شروع شود اول جایی که باید از ته دل بلرزد دل کسی است که مسئولیت بافت فرسوده را بر عهده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مونوریل قم الان فعال‌تر از قبل در قم دنبال می‌شود ولی اگر این پروژه با این سرعت پیش برود در مدت زمان مقرر به پایان نمی‌رسد.

پیریایی در پایان اظهار داشت: ما باید بینش خود را درست کنیم و کارمان را با جدیت انجام دهیم.

انتهای پیام/78010/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول