اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه مطرح کرد

فعالیت 50 مؤسسه قرآنی در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 50 مؤسسه فعال قرآنی در استان کرمانشاه وجود دارد که این تعداد به‌زودی به 60 مؤسسه می‌رسد.

فعالیت 50 مؤسسه قرآنی در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره ملی سرودهای فارسی قرآنی که در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره سرودهای فارسی قرآنی یک کار جدید در عرصه قرآن است، چرا که از ظرفیت هنر افراد در این راستا استفاده می‌شود.

آفتابی خاطر نشان کرد: این جشنواره باید فضای معنوی برای جوانان و نوجوانان که حتی مسلمان نیستند فراهم کند و این یک گام قرآنی و دینی در سطح وزارتخانه است.

وی در ادامه به تعداد مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: 50 مؤسسه قرآنی در استان فعالیت می‌کنند و 10 مؤسسه دیگر نیز به‌زودی به این تعداد اضافه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: ورات فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تجهیز مؤسسات قرآنی تا سقف 70 میلیون تومان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کلید گنج مخفی در اختیار بشریت و کتاب هدایت انسان در همه اعصار است، تصریح کرد: نور قرآن تا آنجا که مرز بشریت هست، می‌تابد.

آفتابی افزود: قرآن تذکری برای بشریت است و این قرآن به نژاد و گروه خاصی اختصاص ندارد و بهره‌مندی از قرآن به فرهنگ و تمدن خاصی محدود نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه زبان قرآن را فطرت آدمی دانست و ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول